ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 آبان 1392     |     کد : 61784

امام جمعه هشترود:شعار «مرگ بر آمریکا» از محکمات انقلاب است/ آمریکا به ایران نیاز دارد

امام جمعه هشترود با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» از محکمات انقلاب است، گفت: امسال راهپیمایی 13 آبان باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» از محکمات انقلاب است، گفت: امسال راهپیمایی 13 آبان باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشترود، اظهار کرد: ایران نیازمند هیچ کشوری نیست و راه مردم و دولت ما راه ولایت فقیه است و ما راه خود را برای آبادانی و پیشرفت کشورمان ادامه خواهیم داد.

وی افزود: سایر کشورها هم از مذاکره ایران با آمریکا استقبال می‌کنند، چراکه این نشست‌ها و مذاکره‌ها به نفع سایر کشورها هم هست.

خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در موقعیتی قرار گرفته است که آمریکا، غرب و اروپا شدیداً نیازمند کشور ما هستند و می‌خواهند از این مذاکره و سازش به نفع خود هم استفاده کنند.

وی یادآور شد: ایران کشوری است حامی مظلومان و محرومان و تا آخر هم از این عقیده و اعتقاد خود دست بر نخواهد داشت. سازش و صلح با ایران برای دموکرات‌های آمریکا برگ برنده خواهد بود و این بهترین فرصت برای دموکرات‌هاست.

رشادی در ادامه به مسئله غدیر خم اشاره کرد و ابراز داشت: غدیر نه مختص زمان پیامبر بود و نه مختص امروز؛ بلکه برای تمامی دوران‌هاست و ما باید امام و مقتدای خود را بشناسیم و از آن پیروی و حمایت کنیم.

وی، پیام عید غدیر را وحدت و همبستگی مسلمانان برشمرد و ادامه داد: عید غدیر، عید مسلمانان است و برادران اهل سنت و تشیع باید اتحاد و انسجام خود را در برابر دشمنان حفظ کنند.

امام جمعه هشترود در پایان به نزدیکی مراسم 13 آبان اشاره و اضافه کرد: در 13 آبانی که پیش‌رو داریم باید ثابت کنیم شعار «مرگ بر آمریکا» نه تنها کمرنگ نشده؛ بلکه ملت ما تا وقتی خوی جنایتکاری و ددمنشانه در آمریکا وجود داشته باشد این شعار را حذف نخواهد کرد.


نوشته شده در   جمعه 3 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode