ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 دي 1388     |     کد : 6145

امام جمعه هريس: 9 دي نقطه عطف نبرد نرم ايران عليه دشمنان بود

امام جمعه هريس راهپيمايي 9 دي را نقطه عطف و نبرد نرم ملت شريف ايران عليه دشمنان دانست...

امام جمعه هريس راهپيمايي 9 دي را نقطه عطف و نبرد نرم ملت شريف ايران عليه دشمنان دانست.
به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر در پاسداشت حماسه پرشكوه و ميليوني مردم شريف ايران در نهم دي امسال اظهار داشت: حماسه‌اي كه مردم ايران با حضور ميليوني خود در اين روز آفريدند سبب دلگرمي و احساس غرور و قدرت خود مردم ايران و دوستان انقلاب در داخل و سراسر دنيا شده و از طرفي خشم و عصبانيت دشمنان و منافقان و البته واكنش همراه با انفعال و عقب‌نشيني آنها راه به همراه داشت.
وي ادامه داد: راهپيمايي پرشكوه اين روز همچنين سبب بيداري عده‌اي شد كه در چند ماه گذشته در تحليل و بررسي اوضاع ايران تا حدودي دچار شك و ترديد شده بودند، شد.
احمدي گفت: راهپيمايي 9 دي نقطه عطف نبرد نرم ملت شريف ايران عليه دشمنان و مردم ما با قدرت هر چه باشكوه‌تر وحدت ملي و حماسي خود را با محوريت ولايت فقيه به رخ دشمنان انقلاب كشيدند.
امام جمعه شهرستان هريس افزود: مردم پشتوانه محكم نظام و ولايت فقيه هستند و اين را بارها ثابت كرده‌اند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود همكاري دولت و مجلس را در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها ضروري قلمداد كرد و گفت: لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها با همكاري سازنده مجلس با دولت مراحل پاياني خود را در مجلس گذراند و در صورت تاييد شوراي نگهبان در مرحله بعدي ابلاغ و تهيه آيين‌نامه‌هاي اجرايي در آينده به اجرا گذاشته مي‌شود.
خطيب جمعه هريس خاطر‌نشان كرد: اين لايحه را مي‌توان يكي از مهم‌ترين لوايح اقتصادي ايران دانست كه در سال نامگذاري شده به سال اصلاح الگوي مصرف مصوب و نهايي شده و در ايجاد صرفه‌جويي و اصلاح ساختارهاي اقتصادي نقش مهم و تعيين كننده دارد چون دولت معتقد است با اجراي اين طرح دنبال تحقق اهدافي چون عدالت اقتصادي، مديريت بهينه منابع، بستر سازي براي اجراي اصل 44 قانون اساسي و افزايش كارآيي منابع كشور است.
احمدي ادامه داد: واقعيت آن است در ساليان متمادي كه يارانه‌هاي بي‌حد و مرز در بخش‌هاي مختلف اقتصادي خصوصاً انرژي هزينه شده در رشد اقتصادي، كنترل قيمت‌ها و كاهش تورم اثر چنداني نداشته است و در حال حاضر نزديك يك سوم درآمد كشور به شيوه‌هاي آشكار و پنهان در قالب يارانه‌ها پرداخت مي‌شود اما آيا با مبالغ كلان به شيوه صحيح و عادلانه مورد مصرف قرار مي‌گيرد.
وي خاطرنشان كرد:‌ در اجراي طرح هدفمندكردن يارانه‌ها دولت بايد مراقب باشد تا اقشار ضعيف و متوسط جامعه از قلم نيفتند و ‌مجلس هم وظيفه دارد ناظر صحيح اجراي اين قانون باشد.
امام جمعه هريس در ادامه ضمن گراميداشت 19 دي 1356 درس 19 دي را درس بيداري در برابر توطئه دشمن دانست و تصريح كرد: اين روز را مي‌توان به نوعي نقطه عطف در تاريخ انقلاب اسلامي ايران دانست.


نوشته شده در   جمعه 18 دي 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode