ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 مهر 1392     |     کد : 61347

میدان مسجد جامع هشترود چند دهه در کلنگ‌زنی مانده است

امام جمعه هشترود به مشکل میدان مسجد جامع هشترود اشاره کرد و گفت: هنوز پس از گذشت چند دهه از کلنگ‌زنی میدان مسجد جامع این شهر...


امام جمعه هشترود:
میدان مسجد جامع هشترود چند دهه در کلنگ‌زنی مانده است
امام جمعه هشترود به مشکل میدان مسجد جامع هشترود اشاره کرد و گفت: هنوز پس از گذشت چند دهه از کلنگ‌زنی میدان مسجد جامع این شهر، هنوز این پروژه خاک می‌خورد و حتی یک درصد هم پیشرفت نکرده است.
ه گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه هشترود اظهار کرد: با وجود گفت‌وگوی 1+5 و فشارهای غرب علیه کشورمان، ایران به هیچ‌وجه نباید از برنامه‌های هسته‌ای خود عقب بنشیند.

*ایران در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است

وی افزود: ایران کشوری صلح‌طلب است و با هیچ کشوری قصد دشمنی هم ندارد بلکه برنامه‌های غلط بعضی کشورها باعث شده کشور ما با آنها دشمنی کند.

خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: مذاکرات 1+5 قطعا به نفع کشور ماست و تا زمانی که آمریکایی‌ها دست از شیطنت و تحریم کشور ما برندارند و حسن نیت خود را نشان ندهند، مذاکره با آنها امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی اضافه کرد: همان‌طور که کشورهای غربی بر روی حرف ناحق خود ایستاده‌اند، مذاکره‌کنندگان ما هم باید بر روی حرف حق‌مان بایستند و چانه‌زنی‌ها و سختگیری‌های غربی‌ها برای شکستن مقاومت مردم ایران اسلامی است.

رشادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نرمش قهرمانانه گفت: نباید در برابر لبخندهای فریبکارانه دشمن خام شویم بلکه با بهره‌گیری از تدابیر و رهنمودهای رهبری، حق خودمان را بگیریم و در عین حال خواسته‌ای که آن‌ها دارند، اگر حق است بدهیم و اگر ناحق و زور است با نرمش قهرمانانه وارد شویم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود و از حق خودش کوتاه نمی‌آید، بیان داشت: باید در مذاکرات و پیشنهاداتی که بین گروه ایرانی و گروه 1+5 مطرح می‌شود منافع ملت ایران و منافع جامعه اسلامی در نظر باشد.


خطیب جمعه هشترود در ادامه به حضور حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین اشاره کرد و گفت: حضور گسترده حجاج ایرانی و حتی کشورهای مسلمان سایر کشورها و طنین‌انداز شدن شعار مرگ بر آمریکا در این مراسم نشان از این است که آمریکا دشمن اصلی و درجه یک کشور ماست.

وی افزود: دشمنی آمریکا از اول پیروزی انقلاب اسلامی مشهود بود؛ از ترور شخصیت‌های مملکت ما و دانشمندان هسته‌ای تا جایی که کار به تحریم‌ها کشید و کشور ما را در تنگنا قرار دادند، اما با درایت و هوشیاری ملت و رهبری فرزانه این تحریم‌ها به فرصت تبدیل شد.

امام جمعه هشترود در ادامه به دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: این دهه برای شناساندن شخصیت والای حضرت علی (ع) و تبیین امامت و ولایت در دنیا فرصت بسیار مناسبی است و شیعیان باید در اجرای برنامه‌های متنوع تلاش کنند.

وی در ادامه به مشکل مسئله میدان مسجد جامع هشترود هم اشاره کرد و گفت: هنوز پس از گذشت چند دهه از کلنگ‌زنی میدان مسجد جامع این شهر هنوز این پروژه خاک می‌خورد و حتی یک درصد هم پیشرفت نکرده است.


نوشته شده در   جمعه 26 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode