ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 مهر 1392     |     کد : 61345

مرگ بر آمریکا محدود به ایران نیست

امام جمعه مرند گفت: امروز دیگر شعار مرگ بر آمریکا تنها به مرزهای جغرافیای ایران اسلامی محدود نمی‌شود، چراکه به واسطه صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان در جریان بیداری اسلامی حال این بانگ دشمن‌شکن شعار همه ملل

امام جمعه مرند:
مرگ بر آمریکا محدود به ایران نیست
امام جمعه مرند گفت: امروز دیگر شعار مرگ بر آمریکا تنها به مرزهای جغرافیای ایران اسلامی محدود نمی‌شود، چراکه به واسطه صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان در جریان بیداری اسلامی حال این بانگ دشمن‌شکن شعار همه ملل آزادیخواه است.
به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌السلام علی نعمت‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع مرند برگزار شد، در خصوص رابطه ایران با غرب و آمریکا اظهار کرد: این آمریکا است که امروز باید اعتمادسازی کند نه ایران، زیرا که دولت جنایتکار آمریکا بود که رژیم بعث عراق را حمایت کرد تا با تحمیل جنگ هزاران ایرانی را به شهادت برساند.

خطیب جمعه مرند ادامه داد: غارت منابع نفتی و ثروت‌های ایران قبل از انقلاب و به قول خودشان تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران در سال های اخیر برای ممانعت از دستیابی ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ایی از سوی دنیای غرب بوده و اکنون آنها باید اعتمادسازی کنند نه جمهوری اسلامی.

امام جمعه مرند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه زمزمه‌هایی در خصوص حذف شعار مرگ بر آمریکا در ایران شنیده شده، گفت: امروز جنایتکارترین کشور در دنیا آمریکاست و تا زمانی که او به جنایت‌هایش ادامه می‌دهد، فریاد مرگ بر آمریکا از ایران اسلامی شنیده خواهد شد.

نعمت‌زاده یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران محکماتی دارد که این محکمات همیشه به قوت خود باقی خواهد ماند و مهم‌ترین این محکمات دشمنی با دشمنان اسلام و مسلمین است.

وی افزود: امام خمینی در سخنرانی سال 43 در اعتراض به کاپیتولاسیون، اسلام و رسول خدا را خصم آمریکا برشمردند و امروز همه می‌بینند این کشور مستکبر بزرگ‌ترین دشمن اسلام است و امام نیز به همین دلیل همواره می‌فرمودند که هر چه فریاد دارید، بر سر آمریکا بزنید.

خطیب نماز جمعه مرند اظهار کرد: امروز هر انسان عاقلی دشمنی آمریکا را با اسلام و مسلمین می‌بیند و همه نظاره‌گرند که واشنگتن با کشورهای اسلامی سوریه، مصر، تونس، لبنان و عراق چه می‌کند و چگونه به خاطر دشمنی با اسلام خون مسلمانان بیگناه را بر زمین می‌ریزد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در عراق، پاکستان و افغانستان روزانه شاهد کشته شدن ده‌ها مسلمان بیگناه توسط شبکه‌های تروریستی وابسته به آمریکا هستیم ولی صدایی از مدافعان دروغین حقوق بشر بلند نمی‌شود.

نعمت‌زاده افزود: امروز آمریکا در همه جای دنیا باج می‌گیرد و یا به هم می‌ریزد و کشتار راه می‌اندازد بنابراین امروز وظیفه داریم این مسائل را نادیده نگیریم و به فرموده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم و بگوییم مرگ بر آمریکا.

خطیب جمعه مرند سپس با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو به 26 مهر روز تربیت‌بدنی اشاره کرد و از ورزشکاران و مسئولان خواست برای حفظ سلامت جسمی و قهرمانی به نگهداری آداب پهلوانی و مردانگی و معنویات در کنار هم تاکید کنند.

وی همچنین به سالروز شهادت حاج‌ آقامصطفی خمینی اشاره کرد و گفت: شهادت این فرزند امام (ره) که او را امید آینده خود نامیده بود زمینه‌ساز انقلاب اسلامی بود.

نعمت‌زاده با توجه به در پیش بودن روز سازمان ملل متحد یادآور شد: این سازمان اینک به دور از آرمان‌های واقعی خود گام برمی‌دارد و به سازمان آمریکا تبدیل شده تا ابزاری برای سرپوش نهادن بر جنایتکاری‌هایش باشد.

امام جمعه مرند به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و افزود: والدین همیشه چه در زمان مدرسه و چه دانشگاه باید با محیط تحصیلی فرزندان خود ارتباط مستمر داشته باشند تا فرزندانی بزرگ تحویل جامعه دهند.


نوشته شده در   جمعه 26 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode