ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 مهر 1392     |     کد : 61321

5 شهرک صنعتی در آذربایجان‌شرقی در حال احداث و راه‌اندازی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تمام اسناد واحدهای صنعتی ...

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:
5 شهرک صنعتی در آذربایجان‌شرقی در حال احداث و راه‌اندازی است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تمام اسناد واحدهای صنعتی در شهرک سرامیک مرند آماده واگذاری است، گفت: پنج شهرک صنعتی در استان در حال احداث و راه‌اندازی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، محمدعلی عسگری صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره 2 مرند و ناحیه صنعتی زنوز اظهار کرد: چندین سال بود که واحدهای صنعتی و کارآفرینان در شهرک سرامیکی مرند از نظر سند مشکل داشتند و این مشکل با تلاش مسئولان رفع شده و تمام اسناد زمین‌های واحدهای تولیدی در این شهرک به صورت شش دانگ آماده واگذاری است.

وی همچنین از احداث و راه‌اندازی پنج شهرک صنعتی امسال در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این شهرک‌ها دو واحد در شهرستان میانه و چاراویماق و دو واحد دیگر در شهرستان مرند هستند که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این شهرک‌ها هستیم.

عسگری اضافه کرد: با راه‌اندازی این شهرک‌ها شاهد رشد و رونق اقتصادی، تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان‌ها برای جوانان جویای کار و سرمایه‌گذاران گام مهمی برای شناساندن استعدادهای اشتغال‌زایی است.

ایجاد اشتغال برای 6 هزار نفر با احداث دو شهرک‌ صنعتی در شهرستان مرند

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام مراحل اجرایی از نظر استعلام و طراحی در این دو شهرک مرند صورت گرفته است، افزود: شهرک شماره 2 مرند در زمینی به وسعت 500 هکتار در 200 قطعه مناسب و ناحیه صنعتی زنوز در زمینی به وسعت 35 هکتار برای 50 قطعه تفکیک شده که استقرار و امکان واگذاری واحدهای 9 گانه صنعتی برای سرمایه‌گذاران در این منطقه را فراهم می‌کند.

عسگری اظهار کرد: برای آسفالت و جدول‌کشی شهرک شماره 2 مرند 500 میلیون تومان و ناحیه صنعتی زنوز 230 میلیون تومان اعتبار اولیه پیش‌بینی شده که تا یک سال آینده به بهره‌برداری و برای 6 هزار نفر نیز زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی همچنین افزود: برای تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی و واگذاری به سرمایه‌گذاران در این دو شهرک به 38 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


نوشته شده در   جمعه 26 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode