ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 مهر 1392     |     کد : 60981

امام جمعه موقت بناب: توجه به مسائل دینی در جامعه به فراموشی سپرده شده است

امام جمعه موقت بناب گفت: توجه به مسائل دینی و ارزشی در جامعه به فراموشی سپرده شده است.

امام جمعه موقت بناب گفت: توجه به مسائل دینی و ارزشی در جامعه به فراموشی سپرده شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمجید باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دولت‌های قبلی در 35 سال گذشته اظهار کرد: قطعاً تمام دولت‌ها در کنار فعالیت‌ها و عملکرد خوب ضعف‌هایی نیز داشته‌اند که امیدواریم دولت روحانی در ترمیم این ضعف‌ها قدم بردارد.

وی با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از دولت فعلی به ویژه در جریان سفر به نیویورک اظهار امیدواری کرد، این دولت در کنار مسائل دیپلماسی نسبت به حل مشکلات فرهنگی در جامعه نیز موفق شود.

خطیب موقت جمعه بناب همچنین با بیان اینکه در تمام دولت‌های جمهوری اسلامی به مسئله فرهنگی و دینی کمتر بها داده شده است؛ افزود: به گفته یکی از آقایان که اعلام کرده بود « موسیقی مظلوم واقع شده است.» بنده می‌گویم اسلام مظلوم واقع شده است، مسائل فرهنگی مظلوم واقع شده است، نماز مظلوم واقع شده است!

حجت الاسلام باقری بنابی سپس با انتقاد از عدم توجه و اختصاص بودجه به امر ترویج نماز در آموزش و پرورش تصریح کرد: مسئله حجاب که امروز دغدغه تمام مراجع و به خصوص مقام معظم رهبری است و خوشبختانه رئیس جمهور محترم نیز اخیراً در دو نوبت به آن تأکید کرده‌اند، باید بیشتر به آن پرداخت شود.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) گفت: توجه به مسائل دینی و ارزشی در جامعه به فراموشی سپرده شده است.

وی همچنین با بیان اینکه تمامی مشکلات جامعه از قبیل طلاق، اختلافات خانوادگی و فساد از ناحیه بدحجابی در جامعه نشأت می‌گیرد، از دولتمردان خواست بیش از پیش به امر مهم حجاب در جامعه اهتمام کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه بناب ضمن انتقاد از ترویج برخی بدآموزی‌ها از ناحیه رسانه ملی اظهار کرد: با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی زحمتکشان عزیز در رسانه ملی که در آگاه سازی مردم نقش اساسی دارند، ولی برخی بدآموزی‌هایی که از این رسانه شاهد آن هستیم، برازنده نظام جمهوری اسلامی نیست و باید مسئولان امر در خصوص پخش برخی برنامه‌ها توسط رسانه ملی تجدید نظر کنند.

امام جمعه موقت شهرستان بناب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از فرماندهی و عوامل زحمتکش این نیرو در شهرستان بناب گفت: تا زمانی که به ولایت متکی هستیم و در راستای اهداف مقام معظم رهبری و ولایت قدم برمی‌داریم، هیچ خطری این کشور را تهدید نمی‌کند.


نوشته شده در   شنبه 20 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode