ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 مهر 1392     |     کد : 60820

حجت الاسلام رقيمي: لزوم دستيابي به ادبياتي واحد در حوزه تبليغات فرهنگي الزامي است

مدير کل امور مبلغان و مساجد سازمان تبليغات اسلامي كشور گفت: با توجه به حساسيت تبليغات فرهنگي، دستيابي به ادبياتي مشترک ميان فعالان اين حوزه ضروري است.

مدير کل امور مبلغان و مساجد سازمان تبليغات اسلامي كشور گفت: با توجه به حساسيت تبليغات فرهنگي، دستيابي به ادبياتي مشترک ميان فعالان اين حوزه ضروري است.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام حسن رقيمي ظهر روز دوشنبه در کارگاه آموزشي روساي تبليغات اسلامي شهرستان هاي آذربايجان شرقي و مديران ستادي امور مبلغين و مساجد با بيان اين مطلب افزود: شناخت کامل مديران ستاد امور مبلغين از شرايط فرهنگي حوزه هاي تحت مديريت خود براي دستيابي به ادبيات واحد در فعاليت هاي مرتبط با اين حوزه از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وي برگزاري چنين کارگاه‌هاي آموزشي را جهت تعامل و ارتباط مستمر فعالان حوزه فرهنگ بسيار مفيد دانسته و خاطرنشان کرد: از شش سال گذشته و پس از احساس نياز به برگزاري کارگاه هاي آموزشي، اقداماتي از سوي دفتر مرکزي ستاد امور مبلغين و مساجد سازمان تبليغات اسلامي كشور صورت گرفت و با دعوت از کارشناسان استاني و يا سفر به شهرستان ها، تلاش شده است که اين کارگاه ها بصورت منظم و مستمر برگزار شوند.

مدير کل امور مبلغان و مساجد با اشاره به انسجام و پويايي سازمان تبليغات اسلامي گفت: فعاليت ها و عملکرده منسجم اين سازمان از دهه 80 شکل جدي تري به خود گرفته است و اين روند تنها با حضور يک مدير ممکن نبوده و نيازمند فعاليتي گروهي و هماهنگ است که همين موضوع لزوم تعامل مستمر ميان مسئولان ستادي و صف و مبلغين اين سازمان و اهميت برگزاري کارگاه هاي آموزشي را بيشتر نمايان مي کند.

در اين کارگاه آموزشي، روساي تبليغات اسلامي شهرستان ها استان آذربايجان شرقي و مديران ستادي امور مبلغين و مساجد كشور گزارشاتي در خصوص وضعيت فرهنگي حوزه هاي مديريتي خود ارائه کردند.



نوشته شده در   چهارشنبه 17 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode