ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 دي 1388     |     کد : 6081

آیت الله شبستری خطاب به قوه قضاییه: کفن پوشان آماده مبارزه جدی با هتاکان هستند

امام جمعه تبریز گفت: اگر قوه قضائیه به محاکمه سریع هتاکان به روز عاشورا اقدام نکند، کفن پوشان تبریز با اجازه رهبری به تهران خواهند رفت...

 امام جمعه تبریز گفت: اگر قوه قضائیه به محاکمه سریع هتاکان به روز عاشورا اقدام نکند، کفن پوشان تبریز با اجازه رهبری به تهران خواهند رفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به برپایی برنامه های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: برنامه های عزاداری با حضور پر شکوه عزادارن حسینی در سراسر کشور برگزار شد، ولی عاشورای حسینی در سال جاری تفاوت هایی با سال های قبل داشت.
نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عده ای از افراد بی ایمان که آخرت خود را به دنیا فروخته بودند، با هتک حرمت عاشورای حسینی موجب جریحه دار شدن قلوب عزادارن حسینی شدند.
امام جمعه تبریز با اشاره به برخی تحرکات آشوب طلبان در عاشورای حسینی تهران تصریح کرد: انجام حرکاتی که بیشتر مناسب مجالس جشن و شادی است، هلهله کردن و سوت زدن از سوی این عده قلیل و بالاتر از این ها اهانت به قرآن، موجب ناراحتی مردم عزادار ایران اسلامی شد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه تاکید کرد: اگر قوه قضائیه به محاکمه سریع عاملان و مسببان هتاکان به روز عاشورا اقدام نکند، کفن پوشان تبریز با اجازه رهبری برای مجازات هتاکان عاشورا به تهران خواهند رفت.
امام جمعه تبریز با انتقاد از عملکرد نیروی انتظامی در روز عاشورا گفت: نیروی انتظامی نباید اجازه فتنه گری به آشوب طلبان می داد و این نیرو باید برابر هتاکان قاطع تر عمل کند.
آیت الله شبستری با اشاره به سکوت برخی خواص در جریان اخیر تاکید کرد: سکوت هیچ یک از افراد به اصطلاح خواص در این شرایط جایز نیست و اگر این افراد موضع گیری نکرده و از این حرکت ها اعلام تبری نکنند، در پیشگاه پروردگار و ملت ایران خوار و ذلیل خواهند بود.
وی هتاکی های روز عاشورا را در عین تلخی موجب امیدواری دانست و گفت: مردم از این پس قاطعانه تر در برابر هتکان به ارزش ها خواهند ایستاد.
آیت الله مجتهد شبستری افزود: از این پس ضد انقلاب جرات نفس کشیدن در این کشور را نخواهند داشت و باید ریشه این افراد در کشور خشکانده شود.


نوشته شده در   شنبه 12 دي 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode