ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 10 مهر 1392     |     کد : 60451

مهرعلیزاده هم به جمع نام‌های استاندار شدن آمد/سکه ‌به نام چه کسی ضرب می‌شود‌

استاندار آذربایجان‌شرقی این روزها به مسئله لاینحل نمایندگان و دولت تبدیل شده و به نظر می‌رسد برای باز کردن قفل این مسئله شاه کلید لازم است.

استانداری آذربایجان‌شرقی نیازمند شاه کلید
مهرعلیزاده هم به جمع نام‌های استاندار شدن آمد/سکه ‌به نام چه کسی ضرب می‌شود‌
استاندار آذربایجان‌شرقی این روزها به مسئله لاینحل نمایندگان و دولت تبدیل شده و به نظر می‌رسد برای باز کردن قفل این مسئله شاه کلید لازم است.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: گزینه جدیدی از سوی وزارت کشور مطرح شده است.

محمد اسماعیل سعیدی از مهر علیزاده به عنوان گزینه‌ای که از سوی وزارت کشور مطرح می‌شود نام برد و گفت: در صورت اعلام رسمی این گزینه مجمع نمایندگان فردا در این ‌ارتباط‌ جلسه‌ای برای اعلام نظر خواهد داشت.

وی با ابراز گله از فضای به وجود آمده برای انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امشب جلسه ای بین مجلس و دولت برگزار می‌شود که در این جلسه رایزنی با مسئولان مربوطه از جمله معاون اول رئیس جمهوری در این ‌ارتباط‌ خواهیم داشت.

تاکنون چند‌ نفر از فیلتر نمایندگان و وزارت کشور برای کلیدار شدن آذربایجان‌شرقی گذشته‌اند که هر کدام به نحوی از جمله گرفتن حکمی در بدنه دولت از جمع کاندیداها خارج شده‌اند و اکنون با چراغ روشن در حال گشتن به دنبال استانداری برای آذربایجان‌شرقی هستیم.

پروسه انتخاب استاندار آذربایجان شرقی اگر طی روزهای آینده نتواند از بن بست خارج شود و این موضوع حساس به حالت فرسایشی و واکنشی، افکار عمومی را به خود مشغول دارد زیان‌های مضاعفی را بر سر راه توسعه و آبادانی استان بر جای خواهد گذاشت که ممکن است یادآوری آن برای سال‌های بعد هم مایه تاسف همه آذربایجانی‌ها شود.

اگر استاندار بعدی عنوان سیزدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی را یدک می‌کشید شاید می‌شد از نحسی عدد سیزده سخن گفت و این ناکامی را به نام عدد 13 و نحسی آن نسبت داد. اما در شرایط کنونی اخبار خوشایندی از اردوگاه مدیران ارشد کشور و تصمیم گیرندگان اصلی این موضوع به گوش نمی‌رسد.

باید همچنان منتظر ماند و بر دودکش کلبه هیئت دولت «تدبیر و امید» چشم دوخت. باید ببینیم چه زمانی دود سفید «انتخاب نهایی»، از آن بیرون خواهد آمد و سکه دوازدهمین استاندار آذربایجان شرقی به نام چه کسی ضرب خواهد شد!.


نوشته شده در   چهارشنبه 10 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode