ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 مهر 1392     |     کد : 60355

محسن هاشمی رفسنجانی با پذیرفتن معاونت عمرانی دانشگاه آزاد به تبریز نه گفت!

محسن هاشمی رفسنجانی که گزینه شورای شهر تبریز برای شهرداری تبریز انتخاب شده بود با پذیرفتن معاون عمرانی دانشگاه آزاد به تبریز نه گفت.

شورای تبریز اندر خم یک کوچه
محسن هاشمی رفسنجانی با پذیرفتن معاونت عمرانی دانشگاه آزاد به تبریز نه گفت!
محسن هاشمی رفسنجانی که گزینه شورای شهر تبریز برای شهرداری تبریز انتخاب شده بود با پذیرفتن معاون عمرانی دانشگاه آزاد به تبریز نه گفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز دیروز گفت: محسن هاشمی‌رفسنجانی برای شهردار شدن در کلانشهر تبریز نظر خود را اعلام خواهد کرد.

هفته گذشته تعدادی از اعضای شورا در معیت رئیس شورا با محسن هاشمی دیداری داشتند و موضوع را به وی پیشنهاد داده‌اند که هاشمی نیز نسبت به این موضوع نه نظر مثبت قطعی داشته و نه نظر قطعی منفی.

وی با اشاره به اینکه در این نشست مقرر شده تا موضوع شهردار شدن هاشمی از سوی دو طرف پیگیری شود گفت: بزودی نتیجه این گزینه برای شهرداری کلان‌شهر تبریز مشخص می‌شود.

حاجی‌زاده از وجود نزدیک به پنج نفر گزینه برای شهرداری تبریز در سطح ملی خبر داد و گفت: انتخاب و گزینش افرادی در سطح هاشمی به خاطر ارتباطات قوی و جایگاهی که در سطوح مدیریتی کلان کشور دارند است و پیشنهادکنندگان این افراد از آنها به عنوان وزنه‌ای برای پیشبرد اهداف و طرح‌های تبریز و حتی استان می‌دانند.

اما امروز دقایقی پیش خبری منتشر شد که محسن هاشمی رفسنجانی پسر ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی غیرمستقیم به شورای شهر تبریز جواب نه داده است.

سرپرست دانشگاه آزاد امروز در حکمی محسن هاشمی را به عنوان معاون عمرانی این دانشگاه منصوب کرد.

محسن هاشمی طی حکمی از سوی حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد به عنوان معاون عمرانی این دانشگاه منصوب شد.

در حالی که شورای شهر اصفهان، تهران و مشهد شهردار خود را انتخاب کرده‌اند شورای شهر تبریز اندر خم یک کوچه گیر کرده و هنوز درگیر بررسی گزینه‌های شهرداری است.

از طرفی وقتی شورای شهر در انتخاب مکانی ثابت و قانونی برای استقرار خود درمانده شده چگونه انتظار دارید که همین شورا در انتخاب شهرداری قوی و بی‌حاشیه قدرتمندانه عمل کند؟

با این اوصاف، شورای شهر تبریز در دور چهارم با مسائل پیش و پا افتاده بسیاری دست به گریبان است که افکار و اندیشه‌های شورائیان را از مسایل مهمتری نظیر انتخاب شهردار منحرف می‌کند.

از طرف دیگر بررسی دیدگاه‌ها و موضع‌گیری برخی از اعضای شورا در مصاحبه با برخی سایت‌های خبری استان حکایت از آن دارد که اختلافات و گروه بندی‌های شفاف و مرزبندی‌های روشنی در بین اعضا وجود دارد.

این یعنی انتخاب شهردار آینده با آرایی متزلزل صورت خواهد گرفت و اکثریت مطلق در رای دهی به شهردار آینده قابل تصور نخواهد بود.


نوشته شده در   دوشنبه 8 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode