ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 30 شهريور 1392     |     کد : 59835

انتخاب استاندار با منافع سیاسی و گروهی به ضرر آذربایجان‌شرقی خواهد بود

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در بحث‌های کلان نوعی نباشد که بعد از انتخاب استاندار، استان ضرر ببیند، گفت: در انتخاب استاندار باید به جای منافع سیاسی و گروهی، منافع ملی و استان را در نظر گرفت.

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:
انتخاب استاندار با منافع سیاسی و گروهی به ضرر آذربایجان‌شرقی خواهد بود
نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در بحث‌های کلان نوعی نباشد که بعد از انتخاب استاندار، استان ضرر ببیند، گفت: در انتخاب استاندار باید به جای منافع سیاسی و گروهی، منافع ملی و استان را در نظر گرفت.


به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران از نیروهای انقلابی، ارزشی و ولایت‌مدار استان خواست تا در معرفی استاندار آذربایجان‌شرقی طوری رفتار کنند که این انتخاب با اتحاد و اتفاق همراه باشد و دوستان سعی نکنند منافع گروهی و حزبی را مورد لحاظ قرار دهند و منافع ملی استان نادیده گرفته شود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: در بحث‌های کلان نوعی نباشد که بعد از انتخاب استاندار، استان آذربایجان‌شرقی ضرر ببیند.

وی تأکید کرد: در انتخاب استاندار باید منافع استان و منطقه تحت الشعاع منافع جناحی قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مدنظر قرار دادن منافع ملی استان در انتخاب استاندار بر منافع گروهی و جناحی تصریح کرد: اگر در انتخاب استاندار بین نیروهای حزب‌اللهی و ولایت‌مدار و ارزشی استان شکاف ایجاد شود، قطعاً استانداری روی کار خواهد آمد که بیشتر وقت و نیروی خود را به جای صرف حل مسائل و مشکلات طرح‌های عمرانی و عقب ماندگی‌های استان صرف هماهنگی برای ایجاد اتحاد و وفاق بین گروه‌های سیاسی و اشخاص می‌کند که باز استان زرخیز آذربایجان‌شرقی ضرر خواهد دید.


با آغاز به کار رسمی دولت تدبیر و امید و معرفی وزرای کابینه یازدهم اکنون فاز سوم تغییر مدیریت‌ها به سطح استانداران رسیده است. بعد از مشخص شدن رئیس جمهور و کابینه وزیران، اکنون کشتی حدس و گمان به ساحل استانداری‌ها رسیده تا با لنگر انداختن بر ساحل این پست حساس مدیریتی، کلید امور اجرایی استان‌ها را به دست افرادی جدید بسپارند.

استان آذربایجان شرقی بی‌گمان یکی از حساس‌ترین استان‌های کشور است که در کنار استان‌هایی مانند تهران، خراسان رضوی، اصفهان و فارس در کانون توجه دولتمردان و سیاستمداران قرار دارد، چرا که فرد انتخاب شده برای عالی‌ترین مقام اجرایی این استان برای حداقل یک دوره چهار ساله مجموعه استراتژی‌ها و برنامه‌های استانی و چه بسا منطقه‌ای را تدوین و اجرا خواهد کرد.

انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی که نزدیک یک ماه گذشته در صدر اخبار استان بوده هر هفته به هفته دیگر موکول می‌شود و موجب فرسایشی شدن این موضوع می‌شود.

خطه آذربایجان در تاریخ معاصر، بزرگانی چون امیرکبیر، قائم مقام و مصدق را به خود دیده است و با آغاز دولت تدبیر و امید مردم آن همچنان منتظرند تا ببینند که کلید روحانی چه کسی را به عنوان دوازدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی از صندوقچه دولت یازدهم بیرون می‌آورد.

حال مردم آذربایجان شرقی در روزهای گذشته منتظر هستند ببینند دوازدهمین استاندار آذربایجان شرقی چه کسی خواهد بود.


نوشته شده در   شنبه 30 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode