ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 19 شهريور 1392     |     کد : 59330

برگزاري مراسم گراميداشت ميلاد حضرت معصومه(س) و دهه كرامت شهرستان مرند

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان مرند بمناسبت ميلاد كريمه اهل بيت(ع) و دهه كرامت در جمع مددجويان دختر كميته امداد حضرت امام خميني (ره) شهرستان مرند حضور يافته و به سخنراني پرداخت.

 

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان مرند بمناسبت ميلاد كريمه اهل بيت(ع) و دهه كرامت در جمع مددجويان دختر كميته امداد حضرت امام خميني (ره) شهرستان مرند حضور يافته و به سخنراني پرداخت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي ، حجت الاسلام جليل پورتقي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان مرند روز دوشنبه 18شهريور 92 بمناسبت ميلاد مسعود كريمه اهل بيت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س)، در مراسم جشن و شادي مددجويان دختر تحت پوشش كميته امداد اين شهرستان حضور يافته و به سخنراني در مقام و منزلت حضرت معصومه(س) پرداخت.

دراين مراسم معنوي حجت الاسلام پورتقي با نقل احاديث معتبري از اهل بيت(ع) و همچنين با اشاره به متن زيارتنامه آن معصومه محترمه ، ثواب زيارت مقام شريفه ايشان را در شهر مقدس برابر با زيارت قبر پنهان حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر مدينه النّبي(ص) دانسته و با اشاره به فرمايش حضرت موسي بن جعفر (ع) كه چندين بار در توصيف مقام علمي دخترش عبارت"فداها ابوها را عين فرمايش جدّ بزرگوارش در شان حضرت زهرا(س)فرموده بود " ارزش و مقام ايشان را به دو جهت عالمه و مومنه بودنش توصيف و ايشان را بزرگترين الگوي يك دختر نمونه از همه لحاظ براي دختران مسلمان مخصوصا شيعه ايراني عنوان كرد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي در اين مراسم ، همچنين با طرح سوالاتي از سخنان خود ، تعدادي جايزه با نام مطهّره آن امامزاده محترمه به دختران جوان هديه كرد و در آخر با آرزوي توفيق عمل به دستورات مقدس اسلام و آرزوي شفاعت اهل بيت(ع) سخنان خود را به پايان برد.


نوشته شده در   سه شنبه 19 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode