ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 28 آذر 1388     |     کد : 5923

امام جمعه تبريز: قوه ‌قضائيه در محاكمه سران فتنه تسريع كند

امام جمعه تبريز با بيان اينكه شواهد و قرائن كافي براي دستگيري سران فتنه به دست آمده است، گفت: قوه ‌قضائيه در محاكمه سران فتنه تسريع كند...

امام جمعه تبريز با بيان اينكه شواهد و قرائن كافي براي دستگيري سران فتنه به دست آمده است، گفت: قوه ‌قضائيه در محاكمه سران فتنه تسريع كند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نمازجمعه اين هفته اين شهر در مصلاي امام خميني(ره) شهر تبريز با اشاره به فرمايش‌هاي اخير رهبر انقلاب در ديدار با مبلغان و وعاظ افزود: ايشان در اين ديدار اظهارات صريح و تاريخي را فرمودند و حركات مذبوحانه دشمن را همچون كف روي آب دانستند كه اين فرمايش مبتني بر آيات قرآني است.
وي افزود: ما از قوه ‌قضائيه مي‌خواهيم تا در محاكمه اين افراد كه جرمشان محرز شده تسريع كرده و موجب آرامش ملت شود.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي تصريح كرد: همانگونه كه رهبري فرمودند مخالفان در برابر ملت ايران چيزي نيستند و تودهني لازم را از ملت دريافت مي‌كنند.
امام جمعه تبريز خاطرنشان كرد: در حالي عده‌اي غافل و مغرض در روز قدس شعارهاي انحرافي دادند كه تاكنون از ايران اسلامي چنين شعارهايي شنيده نشده بود، اين شعارها موجب ياس و نااميدي ملت مبارز فلسطين مي‌شود.
وي افزود: ملت فلسطين در مبارزات خود به ملت ايران و شعارهاي آنها دلگرم است و متاسفانه شعارهاي عده‌اي قليل موجب شادماني اسرائيل و ديگر دشمنان ملت ايران شد.
مجتهد شبستري اظهار داشت: در اين كشور امام حسين(ع) حاكم است و ميان ملت ولايتمدار ايران اين شعارها و حرف‌ها جايگاهي ندارد، مخالفان اسلام حاكميت غيرديني و سكولار در اين كشور را به گور خواهند برد.
وي تصريح كرد: كساني كه مدعي پيروي از امام و نزديكي به ايشان در زمان حيات امام بودند چرا از رفتارها و شعارهايي كه مغاير با اهداف و آرمان‌هاي امام بود، اعلام برائت نكردند.
امام جمعه تبريز گفت: شواهد و قرائن كافي براي دستگيري سران فتنه به دست آمده است و ما از قوه ‌قضائيه مي‌خواهيم تا در محاكمه اين افراد كه جرمشان محرز شده تسريع كرده و موجب آرامش ملت آزرده از اين فتنه‌ها شوند.
وي با اشاره به برخي جرائم محرز سران فتنه تاكيد كرد: روزي كه دختر فراري را شهيد معرفي و براي او مجلس ختم گرفتند و يا روزي كه گفتند اگر 16 آذر نشد، 17 و 18 آذر به خيابان بريزيد، جرمشان ثابت شد.
نماينده مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: اين افراد در ظاهر اهانت به امام را محكوم كردند اما نوع محكوميت آنان در دست گرفتن عكس آن شيخ معزول و شعارهاي انحرافي بود كه نشان مي‌دهد ايشان با اصل اسلاميت و ولايت فقيه مشكل دارند.
آيت‌الله مجتهد شبستري در ادامه به فرا رسيدن سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت آيت‌الله شهيد مفتح اشاره و تاكيد كرد: اين شهيد بزرگوار علاوه بر مبارزات گسترده در زمان رژيم شاه و تحمل زندان و حبس در دروان انقلاب، منشا خدمات فراواني بود.
وي گفت: شهيد مفتح در زمينه وحدت حوزه و دانشگاه تلاش‌هاي زيادي كرد و علاوه بر ايشان بزرگاني چون شهيد مطهري نيز در نزديك ساختن اين دو مركز علمي تلاش‌هاي فراواني كردند.
امام جمعه تبريز در ادامه با بيان اينكه حوزه و دانشگاه مكمل هم هستند، تاكيد كرد: حوزه و دانشگاه در مسير آرمان‌هاي كشور و تعالي روزافزون حركت كنند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي همچنين با اشاره به برگزاري راهپيمايي‌هاي پرشور در اعتراض به هتك حرمت ساحت بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي تاكيد كرد: نتيجه اين اهانت‌ها خروش ملت ايران و تحكيم اتحاد و همدلي ملي مردم بود و بازتاب راهپيمايي امروز نيز بسيار مهم است.


نوشته شده در   شنبه 28 آذر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode