ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392     |     کد : 59080

زينت مسجد به برگزاري نماز جماعت است

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي به برگزاري نماز جماعت در مساجد به عنوان عنصر زينت بخش مسجد تأکيد کرد.

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي به برگزاري نماز جماعت در مساجد به عنوان عنصر زينت بخش مسجد تأکيد کرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حميد عظيمي در جمع مردم روستاي باغ معروف شهرستان تبريز با بيان اينکه انسان به دليل ساختار وجودي دو نياز عمده دارد ، اظهار کرد: انسان در همه حال نيازمند به خداوند متعال است و اين نيازها شامل نيازهاي مادي و معنوي است که همچون دو بال پرنده به همديگر بستگي دارد.

وي افزود: ايمان و عمل صالح باعث مي شود اين نيازها تأمين شده و در اين صورت موجب پيشرفت جامعه بشريت شود.

مديرکل تبليغات اسلامي استان نياز انسان به دين را يکي از اصلي ترين نيازهاي روحي و رواني انسان عنوان کرد و گفت: هر جامعه اي نيازمند دين و قانون است چراکه دين موجب اصلاح و کنترل جامعه مي شود و جامعه اي که به دين نيازي نداشته باشد مسلما پيشرفت و رشد نخواهد کرد و در آخر به فنا کشانده مي شود.

وي در ادامه به لزوم تفکر انسان به مسائل عقيده اي و معنوي اشاره کرد و گفت: رشد انسان به واسطه اهميت به اين موضوع امکان پذير است و ما بايد ضمن مهم خواندن اين موضوع ، فرزندان و کودکان را راهنمايي کنيم.

حجت الاسلام عظيمي همچنين ادامه داد: برگزاري کلاس هاي قرآني ، سبک زندگي اسلامي و ساير مسائل در مساجد موجب تقويت نيازهاي فرهنگي انسان مي شود.

وي در ادامه برگزاري نماز جماعت را زينت بخش مسجد عنوان کرد و گفت: ارزش و عظمت مسجد در برگزاري نماز جماعت است که ما بايد به اين موضوع توجه ويژه اي داشته باشيم که سازمان تبليغات اسلامي براي تحقق اين امر در روستاي باغ معروف ، يک روحاني را به اين روستا منتقل کرده است.

وي همچنين باغ معروف را يکي از روستاهاي فرهنگي عنوان کرد و گفت: به اين روستا در طرح هاي اوقات فراغت و فرهنگي سهميه مازاد داده شد و در آينده برنامه هاي ويژه اي در اين روستا صورت خواهد پذيرفت.


نوشته شده در   جمعه 15 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode