ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 12 شهريور 1392     |     کد : 58875

آیت‌الله مجتهدشبستری: برخی اتفاقات در ادارات و خیابان‌ها زیبنده جامعه اسلامی نیست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هنوز که هنوز است پیکر برخی از شهدا از جبهه برنگشته اما متاسفانه در برخی ادارات، سازمان‌ها و حتی خیابان‌ها شاهد برخی مسائل هستیم که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

هنوزکه هنوز است پیکر برخی شهدا به وطن برنگشته‌ است
آیت‌الله مجتهدشبستری: برخی اتفاقات در ادارات و خیابان‌ها زیبنده جامعه اسلامی نیست
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هنوز که هنوز است پیکر برخی از شهدا از جبهه برنگشته اما متاسفانه در برخی ادارات، سازمان‌ها و حتی خیابان‌ها شاهد برخی مسائل هستیم که زیبنده جامعه اسلامی نیست.
خبرگزاری فارس: آیت‌الله مجتهدشبستری: برخی اتفاقات در ادارات و خیابان‌ها زیبنده جامعه اسلامی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری صبح امروز در یادمان 21 هزار شهید کارمند کشور و شهید شاخص قشر کارمندی شهید علیرضا نوری، اظهار کرد: بسیج مفهومی ارزشمند و ریشه‌ای قرآنی دارد که مجاهد فی سبیل الله عنوان شده است.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا فرهنگ و روحیه بسیجی در ادارات گسترش یافته و نقش محوری بسیجیان کارمند در ادامه جنگ تحمیلی در مسیر ارائه خدمت بی‌منت به مردم زنده شود.

امام جمعه تبریز افزود: ادارات پیشانی و نماد نظام هستند و همواره مورد توجه دوستان و دشمنان بوده و اعمال و برخوردشان بسیار تاثیرگذار و نقش‌آفرین در جامعه است و حضور بسیج در سازمان‌ها و ادارات یک حضور فرهنگی است و بسیجیان باید با تلاش فراوان و ابتکار و نوآوری در عرصه خدمت بی‌منت به مردم بزرگ ایران حماسه آفرین باشند و همچون دوران دفاع مقدس باعث مایوس شدن دشمنان دین خدا در عرصه فرهنگی شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه و فرمان امام خمینی(ره) با تقوا و ایمان در راه امام زمان(عج) قدم نهاده‌اند، افزود: شهدا با دفاع از دین و مردم و کشور خود به مقام اولیای الله نائل شدند.

آیت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به اینکه اکنون بسیج و بسیجی در همه جا حضور دارند، اذعان داشت: بسیج مایه خیر و برکت است و تفکر بسیجی است که آرمان‌های انقلاب را به سمت رشد و تعالی سوق می‌دهد.

امام جمعه تبریز حضور بسیج در دستگاه‌های دولتی را مایه خیر و برکت دانست و گفت: بسیج نهاد ارزشمندی برای نقش‌آفرینی در تمام عرصه‌ها است و فعالیت‌های موثر و تاثیر‌گذار این مجموعه در سازمان‌ها و ادارات باید تقویت شود.



وی خاطرنشان کرد: کارمندان بسیجی در سازمان‌ها و ادارات باید حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی باشند و تقویت معنوی و اسلامی از اهم وظایف مردان و زنان افتخارآفرین بسیجی در دستگاه‌های دولتی است.

مجتهد شبستری تاکید کرد: در نظام مردم سالاری دینی محبت و اخلاق اسلامی با ارباب رجوع از وظایف اساسی و اصلی کارکنان مخصوصا کارمندان بسیجی در ادارات است.

وی اظهار کرد: بسیج کارمندی نباید با بروکراسی کار مردم را به تاخیر بیندازد بلکه باید ایثار و مساوات داشته باشد و وظیفه اصلی بسیج کارمندی ترویج فرهنگ اسلام و بسیج و امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است و بسیج باید درس ولایت‌مداری را به همه بدهد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه هنوز که هنوز است پیکر برخی از شهدا از جبهه برنگشته متاسفانه در برخی اداره‌ها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها و حتی خیابان‌ها شاهد برخی مسائل هستیم که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

وی از مسئولان خواست وصایای شهدا را گلچین کرده و منتشر کنند تا مردم بیشتر بدانند 300 هزار شهید که مردم ایران تقدیم اسلام کرده‌اند، هدفشان چه بوده و چه وصایایی دارند.

مجتهد‌شبستری امنیت و آرامش ایران را مدیون ولایت فقیه و شهدا دانست و خواستار حرکت در مسیر شهدا و تبعیت از ولایت فقیه شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به اشاره به حوادث و جنگ داخلی در کشورهای منطقه اظهار کرد: نبود رهبری در این کشورها باعث وضع نابسامان و جنگ داخلی شده، در حالی که مردم ایران همواره با تبعیت از ولایت فقیه در مسیر ولایت قدم گذاشته و امنیت را در این کشور برقرار کردند.

‌مجتهد‌شبستری با اشاره به فضایل اخلاقی و علمی آن امام همام عنوان کرد: امام جعفر ‌صادق(ع) در تبیین و ترویج معارف شیعه نقش بسزایی داشتند و پیروان مکتب جعفری باید اهتمام بیشتری در فراگیری و عمل به این معارف داشته باشند.


نوشته شده در   سه شنبه 12 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode