ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 شهريور 1392     |     کد : 58718

بهره برداری از پنج پروژه عمرانی در شهرستان تبریز

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، سه پروژه ورزشی، یک طرح آبرسانی شهری و طرح گازرسانی به سه روستا با مجموع اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال در شهرستان تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


 به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، سه پروژه ورزشی، یک طرح آبرسانی شهری و طرح گازرسانی به سه روستا با مجموع اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال در شهرستان تبریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مخزن آب 10 هزار متر مکعبی جنوب شرقی تبریز یکی از این پروژه‌ها بود که با صرف هزینه‌ای بالغ بر 13 میلیارد ریال به منظور ذخیره و تامین آب ساکنان قسمت‌هایی از شهرک مرزداران، اراضی پشت نمایشگاه بین‌المللی و توسعه خطوط انتقال از ایستگاه پمپاژ ائل‌گلی احداث شده است.

با بهره‌برداری از این مخزن امکان ذخیره و توزیع آب شرب مناطق شهید یاغچیان، باغچه‌بان، فردوس، گلستان، میرداماد، سهند و شهرک دادگستری نیز با فشار و دبی مناسب فراهم و همچنین مشکلاتی از قبیل قطع جریان آب در موقع قطع برق و حوادث شبکه در مناطق میرداماد، کوی دادگستری و سهند مرتفع خواهد شد.

برای مخزن جنوب شرق تبریز، یک باب ساختمان کلر‌زنی، یک باب شیرخانه و همچنین تجهیزات مکانیکال مخزن کلرزنی اجرا شده است. ظرفیت ایستگاه پمپاژ آب از مخزن ائل‌گلی به مخزن 10 هزار متر مکعبی جنوب شرق تبریز، 360 لیتر در ثانیه و از طریق چهار دستگاه الکتروپمپ مشابه از نوع سانتریفیوژ افقی با کوپلاژ مستقیم به الکتروموتور است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین سه پروژه ورزشی را با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در تبریز مورد بهره‌برداری قرار داد که با افتتاح این سه پروژه، 10 هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان افزوده شد. استخر سرپوشیده پهلوان پرویز هادی باسمنج در 2200 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، سالن ورزشی چندمنظوره باغ معروف در هزار و 400 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال و بزرگترین سالن ورزشی سرپوشیده دوومیدانی شمال غرب کشور (سالن شهید خسرو علی‌آبادی) در شش هزار متر مربع با اعتبار 27 میلیارد ریال پروژه‌های افتتاح شده بودند.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی طرح گازرسانی به سه روستای شهرستان تبریز به طور نمادین در روستای اولی‌کندی به بهره‌برداری رسید. این طرح با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 600 میلیون ریال اجرا شده که با بهره‌برداری از آن بیش از 300 خانوار روستاهای آغداش، آغاج‌اوغلی و اولی‌کندی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.


نوشته شده در   جمعه 8 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode