ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 شهريور 1392     |     کد : 58498

شاید اینبار سایپا پرس شود زیر چرخ‌های تراکتور/ تراکتورسازی به گربه سیاهش رسید

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه هشتم شهریور میزبان تیم سایپای کرج است.


تیم تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه هشتم شهریور میزبان تیم سایپای کرج است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم نارنجی پوش استان تازه تاسیس کشور به نوعی گربه سیاه تراکتورسازی در تبریز به شمار می‌رود. این تیم در تاریخچه لیگ برتر در تبریز پنج بار به مصاف تراکتورسازی رفته که یک بار به پیروزی رسیده و چهار بازی نیز بازی جدال دو تیم مساوی شده است.



خبرگزاری فارس در تبریز مرور کوتاهی به بازی‌های دو تیم در تبریز انداخته است:



دوره اول لیگ برتر(81-1380):



تیم تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم اولین دوره لیگ برتر در وضعیت بحرانی به مصاف سایپا رفت. بازی دو تیم تحت الشعاع رتبه آخری تراکتورسازی در لیگ برتر قرار داشت. این بازی در نهایت با تساوی بدون گل در تبریز به اتمام رسید.



تراکتورسازی در این بازی گلی را به ثمر نرساند تا ضمن قعرنشینی، با یک گل زده در هشت بازی بدترین خط حمله را نیز به خود اختصاص داده باشد. هدایت تیم تراکتورسازی در آن سال با محمود یاوری بود و سایپا نیز یک مربی ایتالیایی به نام می در اختیار داشت.



دوره  نهم لیگ برتر(89-1388):



تراکتورسازی پدیده لیگ برتر در تبریز مقابل سایپا تن به شکست دو بر یک داد. این نخستین و آخرین باخت خانگی تراکتورسازی در آن سال  بود. شعار معروف «عیبی یوخ» تماشاگران تراکتورسازی در این بازی متولد شده و بعد از بازی محمد مایلی کهن گفت: من دست تماشاگران تبریز را می بوسم.



تنها گل تیم کمالوند در این بازی توسط محمد ابراهیمی به ثمر رسید.









دوره دهم لیگ برتر(90-89):



حوادث این بازی دقیقا عکس بازی قبل دو تیم بود. تراکتورسازی با هدایت فراز کمالوند تا دقیقه 76 با دو گل امین منوچهری از سایپا عقب افتاده و در آستانه یک شکست خانگی قرار داشت.



تماشاگران تراکتورسازی بر علیه بازیکنان تیمشان شعار داده و آنها را بی غیرت خطاب دادند. تراکتورسازی معجزه وار با گل‌های دقایق 88 و 89 علی علیزاده و محمد نصرتی بازی را به تساوی دو بر دو کشاند.



محمد نصرتی بعد از زدن گل مشت‌های خود را بر علیه تماشاگران تراکتورسازی کرده و بابت عملکرد  آنان اعتراض کرد.



بعد از بازی محمد مایلی کهن در کنفرانس خبری با گریه به حرکت تماشاگران تراکتورسازی اعتراض کرده و گفت: این فوتبال را نمی‌خواهد.



دوره یازدهم لیگ برتر(91-90):



تیم امیر قلعه نوعی خیلی سعی کرد طلسم سایپا را شکست داده و در این بازی به پیروزی برسد. تراکتورسازی دو بار توسط سیاوش اکبرپور و علی علیزاده از سایپا پیش افتاد اما در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.



دوره دوازدهم  لیگ برتر(92-91):



تراکتورسازی در هفته اول میزبان سایپای کرج بود اما این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا نه طلسم عدم پیروزی تراکتور در بازی‌های هفته اول شکسته شود و نه شکست ناپذیری سایپا.



هدایت تراکتورسازی در فصل گذشته بر عهده تونی اولیویرا بود.


نوشته شده در   يکشنبه 3 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode