ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 آذر 1388     |     کد : 5840

امام جمعه تبريز: دانشجويان هشياري و احساس مسئوليت خود را در 16 آذر به نمايش گذاشتند

امام جمعه تبريز گفت: دانشجويان در مراسم روز دانشجو با وجود تبليغات و برنامه‌ريزي‌هاي گسترده رسانه‌هاي غربي و نيز برنامه‌ريزي‌هاي جريان فتنه داخلي، هوشياري و احساس مسئوليت خود را نشان دادند...

امام جمعه تبريز گفت: دانشجويان در مراسم روز دانشجو با وجود تبليغات و برنامه‌ريزي‌هاي گسترده رسانه‌هاي غربي و نيز برنامه‌ريزي‌هاي جريان فتنه داخلي، هوشياري و احساس مسئوليت خود را نشان دادند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تبريز در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر با اشاره به برگزاري مراسم روز دانشجو در دانشگاه‌هاي مختلف كشور افزود: دانشجويان در دانشگاه‌هاي كشور با گراميداشت ياد و خاطره سه شهيد دانشجو مراسم يادبودي با عنوان روز دانشجو برگزار كردند.
وي با بيان اينكه هويت جنبش دانشجويي بر مبناي استكبار ستيزي شكل يافته است، خاطر نشان كرد: اكثريت دانشجويان روحيه استكبار ستيزي، اسلام‌خواهي، ضد سكولاري و عدالت‌خواهي دارند.
نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان شرقي تاكيد كرد: در مراسم سال‌جاري روز دانشجو نيز دانشجويان با وجود تبليغات و برنامه‌ريزي‌هاي گسترده رسانه‌هاي غربي و نيز برنامه‌ريزي‌هاي جريان فتنه داخلي برگزار شد و دانشجويان هوشياري و مسئوليت خود را نشان دادند.
امام جمعه تبريز با اشاره به برنامه‌هاي روز دانشجو در دانشگاه تهران اظهار داشت: دانشجويان در مراسم امسال اين دانشگاه اجازه ندادند ماهيت ضد استكباري دانشجو به فراموشي سپرده شود و شعارهاي انقلابي در اين روز از سوي دانشجويان نشاندهنده ماهيت حقيقي دانشجو بود.
امام جمعه تبريز تاكيد كرد: تحركات عده قليلي مزدور كه اقدام به هتاكي و توهين به بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و برخي شعارهاي ضد اسلامي كردند موافق با جريان غالب دانشجويي نيست.
خطيب جمعه تبريز تصريح كرد: در 16 آذر دانشجويان دانشگاه تهران كه نماد دانشگاه‌هاي كشور محسوب مي‌شود حركت خود جوش خود را در مقابله با فضاسازي‌هاي غربي و ايجاد جنگ نرم شكل داده و با اين كار به همگان نشان دادند كه بصيرت لازم را دارند و از ارزش‌هاي اسلامي هر زمان دفاع مي‌كنند.
وي خاطر نشان كرد: دانشجويان عزيز بايد به رهنمودهاي مقام معظم رهبري كه در هر فرصتي براي دانشجويان توصيه‌هايي دارند،گوش فرا داده و با تبعيت از ايشان كه الهام گرفته از قرآن و سنت است،راه رسيدن به قله‌هاي سعادت را به سلامت طي كنند.
نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس شوراي اسلامي همچنين با اشاره به وضعيت بحراني منطقه خاورميانه تاكيد كرد: اتفاقات و جريان‌هاي كه در افغانستان و عراق رخ مي‌دهد نتيجه اقدامت غرب به‌ويژه آمريكا و انگليس است.
مجتهد شبستري افزود: باراك اوباما بر خلاف وعده‌هاي خود در مورد برچيده شدن زندان‌ها و خروج نيروها از افغانستان و عراق در عمل نشان داد كه پيرو روساي جمهور پيشين اين كشور است.
وي برپايي شكوهمند برنامه‌هاي عيد غدير و هفته ولايت را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به نزديكي دهه محرم خواستار برپايي همراه با معرفت برنامه‌هاي عزاداري شد.
مجتهد شبستري با تاكيد به پرهيز بدعت و بستن پيرايه به آيين‌هاي عزاداري ايام محرم اظهار داشت: هدف نهضت عاشورا و راز شهادت امام حسين (ع) همانطور كه خودشان فرموده بودند، امر به معروف و نهي از منكر بود و اين فريضه بايد بيش از پيش مورد توجه و عنايت همگان قرار گيرد.
نماينده مجلس خبرگان رهبري همچنين با اشاره به سالروز شهادت آيت الله دستغيب در هفته جاري مقام اين شهيد محراب را گرامي‌داشت.


نوشته شده در   شنبه 21 آذر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode