ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 آذر 1388     |     کد : 5775

امام جمعه اهر: ولايت فقيه برگرفته از فرهنگ عاشوراست

امام جمعه اهر گفت: امروز نوك حمله استكبار جهاني و ايادي داخلي آن ولايت فقيه را نشانه گرفته چون ولايت برگرفته از فرهنگ اهل‌بيت(ع) و فرهنگ عاشوراست...

 امام جمعه اهر گفت: امروز نوك حمله استكبار جهاني و ايادي داخلي آن ولايت فقيه را نشانه گرفته چون ولايت برگرفته از فرهنگ اهل‌بيت(ع) و فرهنگ عاشوراست.
به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجي‌زاده امروز در خطبه‌هاي نماز اين هفته اين شهر عيد غدير را بزرگ‌ترين عيد مسلمانان ذكر كرد و افزود: رسالت با امامت در غدير تكميل شد.
وي غدير ار بزرگ‌ترين واقعه تاريخ اسلام برشمرد و با انتقاد از برخي افراد مغرض و توجه بيشتر به خطبه غديريه تاكيد كرد.
حاجي‌زاده با اشاره به اينكه واقعه غدير افتخار جهان اسلام و تشييع است، اظهار داشت: امروز دشمن تفرقه را حربه‌اي براي وحدت شكني مسلمانان قرار داده و مي‌خواهد در افكار و انديشه‌هاي ديني مسلمانان تشكيك ايجاد كند و وهابي‌ها نيز برنامه‌ريزي خود را در سمت و سوي اين هدف قرار داده‌اند.
خطيب جمعه اهر با بيان اينكه ولايت ستون خيمه نظام است، اظهار داشت: ولايت افتخار بزرگ شيعيان است و امروز به بركت ولايت است كه توطئه دشمنان براي ايجاد تفرقه خنثي مي‌شود.
وي ادامه داد: امروز نوك حمله استكبار جهاني و ايادي داخلي آن ولايت فقيه را نشانه گرفته چون ولايت برگرفته از فرهنگ اهل‌بيت و فرهنگ عاشوراست و تا زماني كه ستون خيمه انقلاب با ولايت استوار و پايبند است دشمنان و توطئه‌گران جرات حضور و توطئه را ندارند.
حاجي‌زاده بزرگداشت اعياد اسلامي به خصوص برگزاري جشن بزرگ غدير را نشان از عشق به اهل بيت عنوان كرد و بر حضور پرشور و همگاني آحاد مختلف مردم در اين مراسم تاكيد كرد.
امام جمعه اهر در ادامه با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، دانشجويان را قشر آگاه و فرهيخته جامعه برشمرد كه در صحنه هاي مختلف انقلاب اسلامي نقش موثري را داشته‌اند و حضور دانشجويان در شكل‌گيري انقلاب اسلامي با تبعيت از فرامين بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران نقش خود را به خوبي ايفا كردند.
حاجي‌زاده در ادامه قطعنامه اخير اوباما و گروه 1+5 را كه در قالب قطعنامه شوراي حكام متجلي شد، گفت: اين قطعنامه‌ها كه با نفوذ دول استكباري منتشر شده خللي در عزم اراده ملل ايران در دستيابي به انرژي صلح‌آميز هسته اي ندارد و دولت و ملت حقوق مسلم خود را در برخورداري از انرژي صلحاميز هسته اي كه به دست دانشمندان جوان اين مرز و بوم تحقق يافته دفاع مي‌كنند و در اين زمينه مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي پشتيبان مسئولان نظام هستند.
امام جمعه اهر همچنين با اشاره به تصميمات رژيم آمريكا در اعزام بيش از 30 هزار تفنگدار به افغانستان را نشان از خوي ددمنشانه و استعماري قدرت‌هاي زورگو در چپاول ثورت‌هاي جهان سوم و كشورهاي مثل افغانستان وعراق عنوان كرد.


نوشته شده در   شنبه 14 آذر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode