ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392     |     کد : 57630

تراکتورسازی میهمانی سرسخت برای ذوب آهن/ یک امتیاز تبریزی ها را راضی می کند

تیم فوتبال تراکتورسازی فردا شب در شرایطی به دیدار تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت که کسب یک امتیاز از این بازی بیرون از خانه می تواند رضایت هواداران پرشور تبریزی را به دنبال داشته باشد.


تیم فوتبال تراکتورسازی فردا شب در شرایطی به دیدار تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت که کسب یک امتیاز از این بازی بیرون از خانه می تواند رضایت هواداران پرشور تبریزی را به دنبال داشته باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا شب با انجام هفت دیدار آغاز می شود که در یکی از بازی های مهم تیم تراکتورسازی تبریز در اصفهان به میهمانی تیم ذوب آهن خواهد رفت.



تراکتورسازی بر اساس عادت دیرینه خود این فصل را چندان خوب شروع نکرده و همچون فصول گذشته نتایج خوبی در دو هفته ابتدایی کسب نکرده است، با این حال این تیم فردا شب نیز در خانه حریف به میدان خواهد رفت که این امر می تواند سختی های کار سرخپوشان را دو چندان کند.



تراکتورسازان که در هفته اول نتیجه تساوی بیرون از خانه را با دریافت گلی دیرهنگام از مهاجم سابق خود برابر تیم پرسپولیس با باخت عوض کردند، در هفته دوم بدشانسی شان کامل شد و برابر همشهری تازه وارد خود یک بر یک مساوی کردند. اتفاقا در آن بازی نیز تیم تراکتورسازی از بازیکن سابق خود و در دقایق پایانی گل دریافت کرد تا این بار پیروزی را با تساوی عوض کند.



این هفته اما شاگردان مجید جلالی کاری به مراتب سخت پیش رو دارند چراکه باید در خانه حریف آن هم در اصفهان به میدان بورند و از سویی دیگر علیرغم بهبودی مهدی کریمیان بازیکن حادثه دیده این تیم، همبازیان وی روحیه چندان بالایی تا قبل از عزیمت به اصفهان نداشتند که این موضوع نیز می تواند روی کیفیت کار سرخپوشان تاثیرگذار باشد.



البته حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با نکته سنجی خود، درخواست تعویق بازی این تیم در خانه ذوب اهن را داده بود که مورد موافقت مسئولان سازمان لیگ قرار نگرفت تا تراکتورسازان با شرایطی نه چندان قابل تعریف عازم نصف جهان شوند.



از طرفی اصفهان شهری است که معمولا تیم های تبریزی در آنجا حتی در سالیان گذشته نیز نتایج جالبی کسب نکرده اند و این می تواند بار مثبت روحی روانی ذوب اهنی ها را بیشتر از حریف خود کند اما با این حال سرخپوشان تبریز با حمایت کامل کادر مدیریتی باشگاه به اصفهان رفته اند و تلاش خواهند کرد تا این اعتماد مدیرعامل را با کسب نتیجه ای مطلوب پاسخ دهند.



البته باید اذعان داشت که در شرایط فعلی نتیجه مساوی و کسب یک امتیاز از خانه تیم ذوب اهن می تواند برای تراکتورسازان ایده ال باشد. ذکر این نکته نیز ضروری است که تراکتورسازی هفته آینده نیز باید در اصفهان و این بار برابر تیم سپاهان صف آرایی کند که اگر از ان بازی نیز شاگردان مجید جلالی صاحب یک امتیاز شوند، می توان با بازی های بعدی تیم تبریزی بسیار امیدوارانه تر فکر کرد.



با توجه به اینکه تراکتورسازی دو بازی متوالی در اصفهان برگزار خواهد کرد، بنا به تصمیم کادرمدیریتی و فنی تیم تبریزی، این تیم پسس از مصاف با ذوب اهن تمرینات خود را در اصفهان پیگیری خواهد کرد تا خود را برای دیدار روز بیستم مرداد برابر سپاهان آماده کند.



اما تیم ذوب اهن که هفته اول لیگ سیزدهم را با شکست بیرون از خانه برابر تیم تازه وارد استقلال صنعتی خوزستان سپری کرد، در هفته دوم میزبان تیم پرسپولیس بود که نتوانست برابر این تیم مدعی بیشتر از یک امتیاز خانگی درو کند. سفید پوشان اصفهانی که هدایت آنها را لوکا بوناچیچ به دست دارد، قطعا در دیدار برابر تراکتورسازی به دنبال برد و کسب سه امتیاز خانگی خواهد بود اما تراکتورسازی به رغم تمام مشکلاتی که به صورت غیر مترقبه گریبانگیرش شده است، می تواند یک میهمان سرسخت برای ذوب اهن به شمار آید.



نکته قابل توجه در خصوص این بازی، دوری دو تیم از پیروزی در دو هفته آغازین لیگ سیزدهم است که این امر می تواند انگیزه هر دو طرف را برای تجربه اولین برد در فصل جدید بالاتر ببرد.



هم اکنون تیم تراکتورسازی با یک امتیاز از دو بازی و به دلیل تفاضل گل بهتر، دو پله بالاتر از تیم رده چهاردهمی ذوب اهن در جدول ایستاده است.



دیدار تیم های ذوب اهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 22 فردا سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.


نوشته شده در   سه شنبه 15 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode