ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 10 مرداد 1392     |     کد : 57368

«آذربایجان تیملری - فرق ائلمز رحلری»/ ناکامان هفته اول در تبریز به مصاف هم می‌روند

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم تبریزی در ورزشگاه یادگار این شهر به مصاف هم می‌روند.


در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم تبریزی در ورزشگاه یادگار این شهر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا آغاز می‌شود و در دربی فوتبال تبریز، دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد ساعت 22 شب پنجشنبه به مصاف هم می‌روند.

تراکتورسازی هفته اول لیگ برتر را با شکست مقابل پرسپولیس تهران آغاز کرده و این هفته می‌خواهد سه امتیاز بازی را از آن خود کند. تراکتورسازی به خوبی واقف است برای رسیدن به جمع مدعیان باید از همان هفته‌های ابتدایی به جمع امتیازات اقدام کرده و حتی تساوی نیز برای این تیم کافی نیست.

در نقطه مقابل گسترش فولاد دیگر نماینده فوتبال تبریز است که هفته اول را با وجود ارائه بازی خود مغلوب استقلال تهران شده است. شاگردان رسول خطیبی که سه هفته نخست باید به مصاف تیم‌های اول تا سوم جدول سال گذشته بروند درصدد هستند به هر نحوی شده از تراکتورسازی امتیاز کسب کرده و دست خالی میدان را ترک نکنند.

در حال حاضر تیم گسترش فولاد در رده یازدهم و تراکتورسازی در رده دوازدهم جدول قرار دارند. به نظر می‌رسد بر خلاف شعار مرسوم تماشاگران «آذربایجان تیملری - فرق ائلمز رحلری» این بار با توجه به موقعیت دو تیم در جدول، این دربی از حساسیت خاصی برخوردار باشد.


دربی فوتبال‌های تبریز

تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تنها سابقه یک بازی رسمی دارند که در سال 89 تیم گسترش فولاد در جام حذفی موفق به پیروزی سه بر دو بر تراکتورسازی شد.

این پنجمین دربی فوتبال تبریز در لیگ برتر است. چهار دربی قبلی بین تیم‌های تراکتورسازی و شهرداری انجام گرفته بود که به سه پیروزی تراکتورسازی منجر شده و یک بازی نیز با تساوی خاتمه یافته بود. این آمار نشان می‌دهد که تراکتورسازی در دربی‌های نتایج قابل قبولی را گرفته است.



نوشته شده در   پنجشنبه 10 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode