ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 مرداد 1392     |     کد : 57115

آیت الله مجتهد شبستری: مسئولان کشور در انجام مسئولیت های خود دچار تزلزل نشوند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مسئولان کشور در عرصه های مختلف در انجام مسئولیت های خود دچار تزلزل نشوند.



خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مسئولان کشور در عرصه های مختلف در انجام مسئولیت های خود دچار تزلزل نشوند.



آیت الله محسن شبستری در جمع نمازگزاران تبریزی با اشاره به فرا رسیدن روز پنجم مرداد گفت: روز پنجم مرداد برای انقلاب اسلامی یک روز مبارک است که در سال 58 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین نماز جمعه در این روز خوانده شده است.



وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه صله ارحام است و با توجه به اینکه در هفته اکرام و ایتام قرار داریم باید به ایتام و نیازمندان کمک کنیم.



نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به اهمیت شب های قدر برای مسلمانان اشاره کرد و گفت: شب های قدر برای ما مسلمانان اهمیتی زیادی دارد و امسال نیز همانند سال های گذشته باید قدر این شب ها را بدانیم و برای آمرزش گناهانمان از خدا طلب بخشش کنیم.



آیت الله محسن شبستری در ادامه گفت: تبریز با اشاره به سخنان دوازدهمین روز ماه رمضان رهبرانقلاب در جمع مسئولین کشور گفت: مسئولیت ها فرصتی برای حل مشکلات کشور است و دولت کنونی این توجه را داشته و از دولت بعدی نیز خواستار این توجه هستیم.



وی اضافه کرد: مردم و مسئولین در عرصه های مختلف از جمله سیاست، اقتصاد و تبلیغات نباید دچار تزلزل شوند چرا که کشور ما در عرصه های مختلف ظرفیت دارد و برای استفاده از این ظرفیت ها تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.



نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه بر مصرف صحیح آب تاکید کرد و گفت: مردم آب را به میزان لازم مصرف کنند تا شاهد جیره بندی این نعمت گرانبها نباشیم.


نوشته شده در   جمعه 4 مرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode