ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 تير 1392     |     کد : 56756

امام جمعه هریس:تجمل‌گرایی و فاصله گرفتن از مردم از مصادیق منکر ویژه مدیران است

امام جمعه هریس، کم‌کاری یا سهل‌انگاری در انجام وظایف محوله، تجمل‌گرایی، فاصله گرفتن از مردم، بدبین کردن مردم و کارکنان به انقلاب، استفاده از امکانات دولتی در امر را از مصادیق منکر ویژه مدیران عنوان کرد.

امام جمعه هریس، کم‌کاری یا سهل‌انگاری در انجام وظایف محوله، تجمل‌گرایی، فاصله گرفتن از مردم، بدبین کردن مردم و کارکنان به انقلاب، استفاده از امکانات دولتی در امر را از مصادیق منکر ویژه مدیران عنوان کرد.
خبرگزاری فارس: تجمل‌گرایی و فاصله گرفتن از مردم از مصادیق منکر ویژه مدیران است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هریس با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از خدمات دولت نهم و دهم در دیدار ماه مبارک رمضان معظم له با مسئولان دولتی، امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان دو فریضه مهم دانست که طبق روایات انجام سایر واجبات در ضمن اینها است.

وی خاطرنشان کرد: باید همگان این فریضه مهم را جدی بگیرند و این فریضه جزو لاینفک زندگی روزمره ما قرار بگیرد.

خطیب جمعه هریس تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید به طور جدی مصادیق منکر و معروف را در حوزه مأموریت خود بشناسند و خود و زیرمجموعه خود به آنها عمل کنند.

احمدی اذعان داشت: کم‌کاری یا سهل‌انگاری در انجام وظایف محوله، تجمل‌گرایی، فاصله گرفتن از مردم، بدبین کردن مردم و کارکنان به انقلاب، استفاده از امکانات دولتی در امر شخصی،عدم حضور در برنامه‌ها و مراسم انقلابی و مذهبی و شرکت نکردن در نماز جمعه و جماعت اول وقت در اداره از مصادیق منکر ویژه مدیران است.

وی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به 25 تا 31 تیرماه که هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی نامگذاری شده است، افزود: سازمان بهزیستی کشور به منظور نیل به اهداف خود با اتخاذ تدابیر لازم و حمایت‌های گوناگون از کودکان نیازمند، زنان و کودکان بی‌سرپرست و نیز ارائه خدمات توانبخشی به معلولان جسمی و ذهنی، مبتلایان صعب‌العلاج و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی با توجه به ارزش های والای انسانی و تکیه بر تعاون و همیاری مردم نیکوکار و همکاری‌های نزدیک روحانیون و خیران و سایر اقشار دلسوز کشور تلاش می‌کند.

ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی در هریس ضروری است

احمدی تصریح کرد: لازم است مسئولان تأمین اجتماعی در استان و شهرستان توجه داشته باشند که نیاز ضروری شهرستان هریس ایجاد درمانگاه با تجهیزات لازم برای ارائه خدمات پزشکی به اعضای این بیمه از سوی آن سازمان است که امیدواریم در اسرع وقت این مهم انجام گیرد.

امام جمعه شهرستان هریس با اشاره به دهم ماه مبارک رمضان سالروز وفات ام المومنین حضرت خدیجه (س) را تسلیت و تعزیت گفت و عنوان کرد: حضرت خدیجه (س) به عنوان نخستین ام المومنین در قرآن مجید مورد توجه قرار گرفته است و این سعادت از بین همه زنان پیامبر اکرم(ص) تنها نصیب آن بانوی مکرم شده است.


وی گفت: مقاومت، پایداری و انفاق و احساس و ساده‌زیستی و دوری از تجمل‌گرایی را از ویژگی‌های اخلاقی حضرت خدیجه سلام اله علیها بود. 


نوشته شده در   جمعه 28 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode