ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 تير 1392     |     کد : 56092

تحریم‌ها سیاستی از پیش شکست خورده است/ ملت ایران هرگز مغلوب نمی‌شود

امام جمعه تبریز گفت مسئله تحریم اقتصادی ایران سیاستی است که امتحان خود را پس داده و با ناکامی روبه‌رو شده و این تحریم‌ها سیاستی از پیش شکست خورده است.

امام جمعه تبریز گفت مسئله تحریم اقتصادی ایران سیاستی است که امتحان خود را پس داده و با ناکامی روبه‌رو شده و این تحریم‌ها سیاستی از پیش شکست خورده است.

خبرگزاری فارس: تحریم‌ها سیاستی از پیش شکست خورده است/ ملت ایران هرگز مغلوب نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اظهار کرد: دولت آمریکا 6 ماه پیش تحریم‌هایی علیه ایران به تصویب رساند و زمان اجرای آن را دهم تیرماه مشخص کرد، اما برخی رسانه‌ها معتقد بودند بعد از انتخابات 24 خرداد ایران احتمال به تعویق افتادن یا لغو تحریم‌ها از سوی دولت آمریکا برای ایجاد فضای مثبت وجود دارد.



ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است/  ملت ایران هرگز مغلوب نمی‌شود



وی تصریح کرد: آمریکا و دولت‌های غربی با تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران می‌خواهند به ملت ایران به خیال خودشان فشار وارد کنند تا ملت ایران از آرمان‌ها و اهداف خود عقب‌نشینی کرده و زیربار ذلت آنها رود و غنی‌سازی را متوقف کند.



خطیب جمعه تبریز تأکید کرد: ملت ایران ملت مقاومی در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها بوده و هیچگاه حاضر نیست، عقب‌نشینی کند.



نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است، گفت: ملت و دولت ایران استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانند و ذره‌ای در این رابطه عقب‌نشینی نمی‌کنند.



ملتی که مجهز به ابزار مجاهدت و متکی به خداست، هرگز مغلوب نخواهد شد



آیت الله شبستری ادامه داد: ملتی که ماه رمضان دارد، خدا را دارد؛ ملتی که محرم را دارد، مجاهدت و شهادت را دارد و ملتی که مجهز به ابزار مجاهدت و متکی به خداست، هرگز مغلوب نخواهد شد.



وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اعمال اقتصاد مقاومتی در برابر ترفندهای اقتصادی دشمنان، اظهار کرد: باید با توسعه تولید ملی و تولید همه کالاهای مختلف مورد نیاز در داخل کشور، با توطئه اقتصادی دشمنان مقابله کنیم.



تحریم‌ها سیاستی از پیش شکست خورده است



خطیب جمعه تبریز ادامه داد: مسئله تحریم اقتصادی ایران سیاستی است که امتحان خود را پس داده و با ناکامی روبه‌رو شده و این تحریم‌ها سیاستی از پیش شکست خورده است.



نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: تدابیر رهبری و همراهی مردم همواره موجب رفع چالش‌ها و تداوم مسیر انقلاب اسلامی شده است.



آیت‌الله شبستری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست، ابراز داشت: تولید انبوه داخلی با کیفیت و صرفه‌جویی مصرف اقتصاد مقاومتی را محقق می‌سازد.



وی افزود: مردم سهم بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید و نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، دارند، باید با تحریم کالاهای خارجی و گرایش به تولید داخل ضمن حمایت از سرمایه ایرانی زمینه اشتغال و افزایش تولید داخلی فراهم شود.





قوی شدن اراده‌ها در ماه رمضان



آیت‌الله شبستری در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز گفت: رمضان ماه نشاط، اقبال و شتاب به سوی عبادت، تقرب به سوی خدا و آغاز فصل جدید و مرحله نوین عمر و زندگی است.



وی اشاره به فضاسازی در کشور برای استقبال مناسب از ماه مبارک رمضان از سوی مردم، یادآور شد: ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت در راستای خودسازی و نزدیکی به خداوند متعال است و باید مسلمانان از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کنند.



خطیب جمعه تبریز در ادامه بر لزوم بهره‌مندی از برکات این ماه تأکید کرد و افزود: مردم خداجو در ماه مبارک رمضان خود را در مقابل گناهان بیمه می‌کنند.



وی از مردم خواست در برنامه‌های افطاری تجملات و تشریفات بر حذر باشند.



دقت در صرفه جویی آب برای حفظ منابع آبی ضروری است



نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: آب به عنوان مایه حیات از اهمیت خاصی برخوردار است و باید در صرفه‌جویی هرچه بیشتر در مصرف آن دقت و توجه شود تا منابع آبی کشور حفظ شود.



امام جمعه تبریز با اشاره به تحولات کشور مصر از ملت این کشور خواست آگاهی داشته باشند تا در انتخاباتی که برگزار خواهد شد اجازه ندهند سلفی‌ها و وابستگان آمریکا و رژیم صهیونیستی مقدرات کشور بزرگ مصر را به دست بگیرند.



آیت‌الله شبستری با اشاره به حرکت مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی در طول 34 سال گذشته و امنیت و آرامش موجود در کشور، این امنیت را به واسطه وجود ولایت فقیه و رهبری دینی در جامعه ذکر کرد و گفت: تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت‌فقیه هستند، نظام و انقلاب اسلامی ایران حفظ خواهد شد و همانند دیگر انقلاب‌ها به بیراهه نخواهد رفت.




نوشته شده در   جمعه 14 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode