ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 تير 1392     |     کد : 55694

مردم ایران در عین آرمانگرایی، زندگی خوب و آرام را جستجو می‌کنند

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که مردم ما در عین آرمان‌گرایی، زندگی خوب و آرامی را برای خود و فرزندان خود جستجو می‌کنند، گفت: اعتقادات دینی مردم باید محترم شمرده شود، در عین حال نباید از اقتضائات زندگی امروزی غافل شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که مردم ما در عین آرمان‌گرایی، زندگی خوب و آرامی را برای خود و فرزندان خود جستجو می‌کنند، گفت: اعتقادات دینی مردم باید محترم شمرده شود، در عین حال نباید از اقتضائات زندگی امروزی غافل شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی امروز در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی شهرداری تبریز، با بیان اینکه مبنای مسئولیت، اعتماد مردم است، افزود: هر اقدام و فعالیتی که انجام می‌شود اگر پشتوانه‌اش اعتماد مردم باشد موجب دلگرمی و امیدواری خواهد شد و خواسته ما نیز از مدیران شهری، گسترش اعتماد مردم است.



آرای مردم برای مسئولان، مشروعیت و مقبولیت ایجاد می‌کند



وی با بیان این که آرای مردم برای مسئولان، مشروعیت و مقبولیت ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: ممکن است مردم برای نفی یک جریان، ادله محکمه‌پسند در اختیار نداشته باشند اما همین‌قدر می‌دانند که به واسطه رای خود می‌توانند اراده خود را جاری کنند.



استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهار داشت: شهرداری یک سازمان مدنی بزرگ است که با تمام مردم کوچه و بازار مرتبط است و به همین جهت خدمت در این سازمان، می‌تواند پشتوانه بزرگی برای جلب اعتماد مردم باشد و زمینه جلب رضایت عمومی را با تکیه بر تفکر دینی و انقلابی فراهم کند.



وی با بیان این که مردم ما در عین آرمان‌گرایی، زندگی خوب و آرامی را برای خود و فرزندان خود جستجو می‌کنند، افزود: اعتقادات دینی مردم باید محترم شمرده شود، در عین حال نباید از اقتضائات زندگی امروزی غافل شد.



علیرضابیگی با اشاره به افتتاح ساختمان مرکزی شهرداری تبریز، تاکید کرد: این عمارت رفیع که بستر جدیدی برای خدمت‌گزاری فراهم کرده باید اسباب امیدواری و آرامش مردم و روح و جوهره آن، اعتماد مردم باشد و اگر اراده‌ای غیر از این در میان باشد، این همه هزینه و زحمت، سودی نخواهد داشت و مایه شرمساری خواهد بود.



وی افزود: این ساختمان شاید در سطح منطقه منحصر به فرد باشد، اما در عین حال کف خواسته مردم را نشان می‌دهد و حرکت‌های بعدی باید بالاتر از این انجام شود.



علیرضابیگی با قدردانی از شهردار تبریز و تمام فعالان حوزه مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: بنای جدید شهرداری تبریز نمادی از معماری اسلامی و ایرانی است که می‌تواند محل مراجعه پژوهشگران و دانشجویان باشد و باید از تمام کسانی که در طراحی و ساخت این بنا مشارکت کرده‌اند تشکر کنیم.



استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی در 15 و 16 تیر ماه، گفت: خوشبختانه مسیر برای ما روشن و شفاف است و ان‌شاءالله این همایش به نوبه خود، شروعی برای شکل‌گیری حماسه اقتصادی خواهد بود و به عنوان یک همایش ملی، ظرفیت جذب سرمایه‌گذاران از تمام نقاط دنیا را خواهد داشت.



علیرضابیگی با تاکید بر آمادگی آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولان برای برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در تبریز، افزود: تمام شهر تبریز باید خود را در قبال این همایش مسئول بدانند و از این طریق اراده خود را برای آباد کردن تبریز نشان دهند.



وی با اشاره به دستاوردهای همایش‌های پیشین در حوزه خدمات شهری، گفت: نمونه‌های زیادی برای تاثیر نتایج این همایش‌ها در حوزه عمران و خدمات شهری می‌توان برشمرد که طرح منحصر به فرد لاله‌پارک یکی از آنهاست.



علیرضابیگی با بیان این که تبریز را به عنوان چهارراه اقتصادی منطقه می‌شناسیم، افزود: در همایش چهارم تلاش خواهیم کرد علاوه بر مباحث سرمایه‌گذاری، در حوزه تجارت نیز روابط خود را با کشورهای مختلف توسعه دهیم.



وی، ایرانیان مقیم خارج از کشور را ظرفیت مهمی برای توسعه و پیشرفت استان دانست و اظهار داشت: هموطنان ما در خارج از کشور به دنبال بستری برای ابراز عشق و محبت خود به سرزمین مادری خود هستند، همچنان که این موضوع را در جریان حادثه زلزله ارسباران نشان دادند و وظیفه ماست که این زمینه را فراهم کنیم.



انتخابات 24 خرداد، امتحان سرافرازی و پیروزی ولایت فقیه بود



استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای سخنان خود نیز برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، گفت: وقوع حادثه بزرگ انتخابات، بار دیگر حقانیت نظام مردم‌سالاری مبتنی بر دیانت را به دنیا نشان داد و مدل تازه‌ای از مدیریت برای گردهم آوردن دل‌های مردم ارایه کرد.



وی با بیان این که انتخابات 24 خرداد، امتحان سرافرازی و پیروزی ولایت فقیه بود، افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب موضوع حماسه سیاسی را با تکیه بر مردم مطرح کردند این حماسه تحقق یافت و مایه افتخار ماست که در پرتو حکومت ولی فقیه زندگی می‌کنیم.



علیرضابیگی تصریح کرد: انتخابات 24 خرداد، پاسخی به تمام اتهامات نظام سلطه به جمهوری اسلامی بود و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باطل‌السحر گزافه‌های دشمنان علیه ملت ایران بود.



وی افزود: موفقیت برگزاری انتخابات 24 خرداد هم در داخل کشور از اثربخشی آرای مردم حکایت می‌کند و هم در عرصه بیرونی می‌تواند پشتوانه نظام جمهوری اسلامی در دفاع از حقوق ملت قرار گیرد.



علیرضابیگی با اشاره به عذرخواهی وزیر خارجه کانادا از ملت ایران به خاطر ممانعت از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بین ایرانیان مقیم این کشور، گفت: این حرکت، اتفاق باارزشی بود و نشان داد که مشارکت 72 درصدی ملت ایران در انتخابات برای دشمنان غیرقابل باور بوده و آنها را وادار کرده است که در مقابل اراده این ملت سر فرود آورند.



استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تبریک به رئیس جمهور منتخب که مورد اعتماد مردم قرار گرفت، گفت: ان‌شاءالله با پشتوانه‌ای که به واسطه آرای مردم برای رییس جمهور منتخب ایجاد شده مسیر پیشرفت و تعالی را با قدرت بیشتری طی خواهیم کرد.



وی، انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز تبریک گفت و افزود: امیدواریم اعتماد مردم به اعضای جدید شوراها، دستمایه تحرک و پیشرفت در شهرها و روستاها و به طور خاص در کلانشهر تبریز شود.



علیرضابیگی همچنین خاطرنشان کرد: موفقیت بزرگ انتخابات را باید به دولت جمهوری اسلامی هم تبریک گفت، چرا که اگر این انتخابات با کمترین خدشه یا سوءظن همراه می‌شد اراده‌هایی در کار بود تا این نقطه قوت را به نقطه ضعف نظام اسلامی تبدیل کنند.



وی با بیان این که دولت امانت‌داری خود را در سطح بالایی اثبات کرد، افزود: ما معتقدیم انتخابات را در جمهوری اسلامی، مردم برگزار می‌کنند و کارگزاران نظام صرفا بستر برگزاری این کار بزرگ را فراهم می‌کنند که این امر در انتخابات اخیر به بهترین شکل انجام شد.



استاندار آذربایجان شرقی همچنین پس از پایان این مراسم از قسمت‌های مختلف ساختمان مرکزی شهرداری تبریز بازدید و از لوح یادبود این بنا رونمایی کرد.



ساختمان مرکزی شهرداری تبریز که جایگزین عمارت تاریخی شهرداری است، در هشت طبقه با 14 هزار متر مربع زیربنا و در مدت 11 ماه در محل چهارراه ابوریحان تبریز ساخته شده و قرار است تمام معاونت‌ها و بخش‌های اداری شهرداری تبریز در این ساختمان متمرکز شوند.




نوشته شده در   پنجشنبه 6 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode