ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 تير 1392     |     کد : 55685

برگزاري مراسم جشن نيمه شعبان ويژه خواهران در شهرستان هريس

به مناسبت نيمه شعبان ، جشن ميلاد امام زمان (عج) ويژه خواهران در شهرستان هريس برگزار شد.

به مناسبت نيمه شعبان ، جشن ميلاد امام زمان (عج) ويژه خواهران در شهرستان هريس برگزار شد.



به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي ، در ابتداي مراسم حجت الاسلام احمدي امام جمعه شهرستان هريس ضمن تبريک خجسته ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت ،يادگار تمام انبياء و معصومين به رهبر معظم انقلاب و عموم ارادتمندان به حضرت در خصوص حكومت حضرت ولي عصر(عج) از ديدگاه قرآن مطالب مبسوطي را بيان کردند.



وي خاطرنشان کرد: حکومت مهدوي در همه عرصه‌هاي فکري، اقتصادي و فرهنگي کاربرد دارد، بنابراين برطرف کردن فقر و جهل از جمله ويژگي‌هاي اين حکومت محسوب مي‌شود.



احمدي در ادامه با طرح اين سوال كه وظيفه ما در زمان غيبت چيست و چه بايد بكنيم ، ‌به تبيين وظايف منتظران ظهور در دوران غيبت که آذين بندي کوچه و خيابانها ,دوري از گناه و معصيت ,برپا داشتن نماز اول وقت ؛احترام به پدر و مادر و...پرداخت.



وي با تاكيد بر اين نكته كه منتظر واقعي نبايد فقط انتظار بكشد بلكه بايد بستر و زمينه فرج و ظهور را فراهم آورد، خاطر نشان كرد: مهم ترين وظيفه در اين عرصه مبارك ، فعاليت، تلاش و آماده سازي جامعه است.



امام جمعه هريس ادامه داد: همه فرستادگان الهي وعده آمدن اين منجي و موعود را داده‌اند، و مستضعفان عالم به اميد آمدن حضرت مهدي (عج) زنده‌اند و منتظر هستند آن حضرت، ظهور کند تا همه ستم‌ديدگان را از چنگ ظالمان نجات دهد.



لازم به ذكر است: قرائت قرآن، مولود خواني توسط مداح اهل بيت عصمت و طهارت حسين حضرتي ، اجراي سرود و شعر، برگزاري مسابقه تست هوش و اهداي جوايز به برندگان ،اهداي جوايز به بانوان فعال فرهنگي و پذيرايي در اين مراسم صورت گرفت .



گفتني است اين مراسم 3 تير 92 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي با همكاري اداره تبليغات اسلامي، موسسه فرهنگي کوثر ، موسسه قرآني بشري ، برگزار شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 6 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode