ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 1 تير 1392     |     کد : 55519

فعالان حوزه روابط عمومی، امدادرسانان افتخاری جوامع هستند

فعالان حوزه روابط عمومی، امدادرسانان افتخاری جوامع هستند....



دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی:

فعالان حوزه روابط عمومی، امدادرسانان افتخاری جوامع هستند

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی فعالان حوزه روابط عمومی را امدادرسانان افتخاری جوامع دانست. 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد آهنگری ظهر امروز در همایش مهندسی ارتباطات و روابط عمومی نوین در تبریز، با تاکید بر اینکه برای رسیدن به روابط عمومی نوین و پیشرو، باید دیدگاه‌ها و عملکرد خود را در حیطه وظایف روابط عمومی‌ها تغییر دهیم، اظهار داشت: برای دستیابی به هدف نهایی روابط عمومی یعنی هدایت و جلب افکار عمومی، شایسته است که در کنار تلاش برای موفقیت اقدامات سازمان، با مخاطبان خود به تفاهم و درک مشترک برسیم.

وی داشتن نگرش مشترک را لازمه تفاهم با مخاطب دانست و افزود: روابط عمومی‌ها با اعتمادسازی و جلب نظر و توجه مخاطبان می‌توانند حتی باورها و عقاید آنها را به نگرش تبدیل کنند و با سنجش و ارزیابی آنها، راه رسیدن به تفاهم با یکدیگر را پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمونه بارز و ارزشمند تفاهم و همراهی روابط عمومی‌ها با مخاطبان خود را می‌توان در اقداماتی که رنگ و بوی همیاری و کمک به طیفی از هموطنان و به طور کلی انسان‌های در خطر یا نیازمند دارد، مشاهده کرد.

رئیس روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه می‌توانیم فعالان حوزه روابط عمومی را امدادرسانان افتخاری جوامع بدانیم، افزود: در جامعه‌ای مانند ایران که مردم، یاری رساندن به همنوع را وظیفه می‌دانند و فقط تلنگری برای جلب حمایت‌های آنان کافی است نقش امدادرسانی روابط عمومی‌ها بیشتر نمود می‌یابد.

وی با اشاره به مشارکت کم‌نظیر ملت ایران در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله مرداد ماه سال گذشته در منطقه ارسباران، اظهار داشت: همیاری صمیمانه مردم ایران از دورترین نقاط و کوچک‌ترین شهرها و روستاها را در جریان این حادثه به یاد داریم و می‌توانیم نقش هدایت‌گر همکاران روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای مختلف در تسریع و ثمربخشی بیشتر این امر را متذکر شویم.

آهنگری با تاکید بر هم‌اندیشی و تبادل افکار روابط عمومی‌ها و بازآموزی یافته‌های علوم ارتباطات، خاطرنشان کرد: توجه به امور روابط عمومی‌ها به ویژه در زمینه آموزش و بهبود و ارتقای سطح علمی و فنی می‌تواند به موفقیت عملکردهای سازمانی و فراسازمانی آنها منجر شود. 


نوشته شده در   شنبه 1 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode