ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 31 خرداد 1392     |     کد : 55476

رئیس جمهور منتخب وامدار هیچ طیف خاص و حزبی نیست

امام جمعه بناب گفت: منتخب شما آزاده‌ترین رئیس جمهور است و در نوع خود هیچ گروهی نمی‌تواند از منتخب صد درصدی شما مردم باج‌خواهی و سهم‌خواهی کند.

امام جمعه بناب:

رئیس جمهور منتخب وامدار هیچ طیف خاص و حزبی نیست

امام جمعه بناب گفت: منتخب شما آزاده‌ترین رئیس جمهور است و در نوع خود هیچ گروهی نمی‌تواند از منتخب صد درصدی شما مردم باج‌خواهی و سهم‌خواهی کند.

 
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بناب اظهار کرد: ملت ایران ثابت کردند که در بین ملت‌های جهان از رشد کافی و وافی، کفایت و سیاست برخوردارند و موقع شناسی آن‌ها از بعضی سیاستمداران برتر نیز پیشرو است.



وی با بیان اینکه انتخابات 24 خرداد پیام‌های زیادی داشت؛ افزود: رأی مردم دارای پیام، موعظه و نصیحت است. هم برای مسئولان قبلی، هم برای مسئولان فعلی و هم برای مسئولان آینده و آن‌ها نشان دادند که با هیچ شخصی عقد دائمی نبسته‌اند.



خطیب جمعه بناب خاطرنشان کرد: مردم با نتایجی که در انتخابات به وجود آوردند، نشان دادند تا زمانی با شما هستیم که شما با مصالح نظام و ولایت هستید. تا جایی پشتیبان شما هستیم که از صراط حق پرت نشده‌اید؛ وگرنه به هرقیمتی رأی خود را پس گرفته و یک نفر دیگر را در بوته امتحان قرار می‌دهیم.



رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب تصریح کرد: شما ملت ایران به برخی طلبه‌ها نیز پیام دادید که گاهاً اگر شما هم قدر لباس خود را ندانید، ما به لباس پیامبری شما ارزش قائل هستیم. و مردم با رأی خود آن را در عمل ثابت کردند از این رو کسانی که دانسته و ندانسته به این لباس جفا کردند، بدانند ملت ایران آن را تلافی کرده، جفاهایی که به این لباس شده، آن را ترمیم می‌کند و سیل خروشان انسان‌ها که بعد از انتخابات به خیابان‌ها آمدند و نتایج انتخابات را جشن گرفتند و شهر ما نیز از آن بی‌نصیب نیست. نباید به این‌ها بدبین شد!



حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت: بعد از این همه تخریب در طی هشت سال گذشته، دروغ، تهمت و ناسزاگویی مردم مجدداً به عبا و عمامه رو آورده و به لباس روحانی رأی دادند. پس نباید با حیثیت و آبروی این لباس بازی کرد و همه این‌ها برای ما اتمام حجت است.



وی همچنین ادامه داد: حجت‌الاسلام روحانی اگر در بین چند نفر کاندیدا آخوند نبود، معلوم نبود که رأی ملت را کسب کند؟!



خطیب جمعه بناب تصریح کرد: ریاست جمهوری منتخب در شهرهایی مانند بناب نه تبلیغ داشته و نه ستادی به آن صورت تشکیل داده بود؛ مگر در روزهای آخر تبلیغات که در قالب دفتر ستاد ایشان بی‌حرکت و بی‌نقش در پی کسب نتایج انتخابات بودند. ولی مردم به آدرس و سابقه مبارزاتی و جفاهایی که ایشان برای برقراری نظام جمهوری اسلامی کشیده بودند، به آقای روحانی رأی دادند و ایشان رئیس جمهور شدند.



وی ادامه داد: حتی در روستاهای دور افتاده نیز به آقای روحانی رأی دادند و از این رو خوشبختانه رئیس جمهور منتخب وامدار هیچ طیفی، هیچ حزبی و هیچ جریانی نیست و من از نزدیک نیز در ملاقات خود با آقای روحانی به ایشان خواهم گفت که مراقب باشند تا هیچکس به شما منت نگذارد.



باقری بنابی تأکید کرد: منتخب شما آزاده‌ترین رئیس جمهور است و در نوع خود هیچ گروهی نمی‌تواند از منتخب صد در صدی شما مردم باج خواهی و سهم خواهی کند و یک معجزه الهی بود که هیچکس این انتخابات را به نفع خود مصادره نکند. کسی که با شعار اعتدال، محبت، وحدت و فراجناحی وارد میدان شد؛ نه چپ است نه راست و نه افراطی و نه تفریطی!



وی در ادامه سخنان خود با بیان ویژگی‌های شخصیتی رئیس جمهور منتخب گفت: روحانی در هر مسئولیتی قرار گرفته مؤدب، معتدل و اهل منطق بوده و همیشه در رکاب ولایت بوده اند و حرمت پیشکسوت را رعایت کرده اند و مردم نیز روی این اصل به وی رأی داده‌اند.



امام جمعه بناب در عین حال اظهار کرد: مردم از بی ادبی، دیکتاتوری و خودمحوری متنفر و بیزار هستند و این انتخاب حاکی از انتخاب خود مردم است.

حجت‌الاسلام باقری بنابی سپس ضمن تقدیر و تشکر از مجریان انتخابات که در خصوص خواسته‌های مقام معظم رهبری خوب امانتداری کردند، خطاب به برخی از مدیران برخی از روزنامه‌ها گفت: دیگر زمان آن رسیده است که برخی ستون‌ها را از روزنامه‌هایشان حذف کنند و از وحدت مردم و حرکت کشوری مردم درس بگیرند و مؤسسه‌هایی که برطبل افترا و تخریب می‌کوبیدند، کمی هم از خدا بترسند و از عکس‌العمل مردم درس بگیرند!

وی اضافه کرد: از بداخلاقی‌هایی که در زبان و عمل عامل سرخوردگی خود شدند، از آن برای خودشان درس عبرت بگیرند.


امام جمعه بناب در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای قبلی شهر بناب، برای اعضای جدید که به ترکیب شورای اسلامی شهر بناب راه یافته اند؛ آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن ولادت امام عصر(عج)، سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران را نیز گرامی داشت.


نوشته شده در   جمعه 31 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode