ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 خرداد 1392     |     کد : 54738

آمادگی برای برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)

دستگاه‌های اجرایی گوناگون آمادگی خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بیست‌وچهارمین سالگرد رحلت ملکوتی رهبر فقید انقلاب اسلامی اعلام کردند.


دستگاه‌های اجرایی گوناگون آمادگی خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بیست‌وچهارمین سالگرد رحلت ملکوتی رهبر فقید انقلاب اسلامی اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از قرارگاه روح‌الله و تشریح اقدامات پلیس در پوشش مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، با بیان اینکه در راستای برقراری امنیت و تمهیدات ترافیکی این مراسم با هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های امنیتی و خدماتی انجام شده است، گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، 2میلیون نفر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با بیان اینکه تاکنون 30هزار دستگاه اتوبوس از پلیس راهنمایی و رانندگی کد و راهنما برای ورود به پارکینگ دریافت کرده‌اند، گفت: تمامی امکانات خدماتی، پذیرایی، ترافیکی، امنیتی و... برای پوشش هر چه بهتر این مراسم درنظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه 30هزار نیروی ناجا در اطراف حرم و مراسم مستقر خواهند شد، گفت: این افراد تا شعاع 15کیلومتری حرم به‌صورت گشت‌های مخفی و آشکار سازماندهی شده‌اند.فرمانده ناجا با بیان اینکه 6600واحد گشت خودرو و پیاده وظیفه پوشش مراسم ارتحال امام را برعهده دارند، گفت: اگر گروهی بخواهند از ظرفیت حرم، برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند و مراسم را تحت‌الشعاع قرار دهند، پلیس ممانعت می‌کند.

فرمانده پلیس‌راه کشور نیز خبر داد که تدابیر ویژه ترافیکی مراسم بیست‌وچهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از امروز (دوشنبه 13خرداد92) اعمال می‌شود.سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به افزایش ترددها طی روزهای 13 تا 17 خرداد به ایسنا گفت: بر این اساس به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور، در مدت یادشده محدودیت‌های ویژه‌ای برای تردد درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود شمار زائران مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در سال‌جاری نسبت به سال گذشته حدود 20درصد افزایش داشته باشد، گفت: برابر اعلام قبلی، پلیس‌راه خودروهای جمعی زائران را در این مراسم اسکورت خواهد کرد. از سوی دیگر تمامی کاروان‌هایی که برای مراسم می‌آیند، باید از خودروهای عمومی مجوزدار استفاده کنند و برگ معاینه فنی داشته باشند. فرمانده پلیس راه کشور به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم اشاره کرد و گفت: بر این اساس تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 امروز (دوشنبه 13خرداد) تا ساعت 24روز جمعه (17خرداد ماه) در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، قزوین - رشت، تهران، سمنان، مشهد، ساوه‌-همدان و بالعکس ممنوع است.


نوشته شده در   دوشنبه 13 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode