ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 7 خرداد 1392     |     کد : 54487

صدور 45 هزار میلیارد ریال مجوز سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌‌شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از ایجاد و اضافه شدن 3 هزار و 700 تخت به ظرفیت‌‌ هتل‌‌های استان خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی‌ آذربایجان‌شرقی خبر داد
صدور 45 هزار میلیارد ریال مجوز سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌‌شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از ایجاد و اضافه شدن 3 هزار و 700 تخت به ظرفیت‌‌ هتل‌‌های استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح توسعه هتل تبریز با بیان اینکه هتلداری صنعتی تخصصی است، اظهار کرد: هتل‌داری مدیریت روز است‌ همواره نیازمند آموزش و به روز کردن خدمات دارد، چرا که ذائقه گردشگران ماه به ماه و فصل به فصل تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه هتل‌ها و هتل‌داری نقطه اصلی اتکای ما در صنعت گردشگری هستند، افزود: در آذربایجان‌شرقی اقدامات متعددی برای توسعه هتل‌ها و ایجاد هتل و هتل آپارتمان‌های جدید انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ‌آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تا پیش از آغاز دولت احمدی‌نژاد ظرفیت هتل‌های استان 4 هزار و 300 تخت بود که اکنون این تعداد به بیش از 8 هزار تخت رسیده است.

محمدی با بیان اینکه برای 30 سال آینده ساخت 130 هتل در آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی شده است، افزود: اگر واقعا می‌خواهیم مبنا و محور توسعه کشور را گردشگری قرار دهیم باید طی چند سال آینده به طور جدی وارد عرصه توسعه و افزایش زیرساخت‌هایی نظیر هتل شویم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور و در استان‌ها امروز با درک این موضوع با اقداماتی نظیر تسهیلات، یارانه‌های مستقیم و غیرمستقیم، معافیت‌های مالیاتی و معافیت‌های خاص ساخت مراکز گردشگری، به طور کامل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را حمایت می‌کند.

محمدی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران این اولویت‌بندی کشور را در مسئله گردشگری به خوبی درک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی امروز به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور به ویژه در حوزه‌هایی مانند سلامت، فرهنگی و ورزشی مطرح شده و سرمایه‌گذاران نیز در این حوزه‌ها به خوبی وارد شده‌اند.

وی تاکید کرد: حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی در آذربایجان‌شرقی به ویژه در فصول گردشگرپذیری مانند تابستان، مهم‌ترین تضمین برای سرمایه‌گذاران در این حوزه به شمار می‌رود.

وی خواستار ایجاد تعامل سازنده بین هتلداران و آژانس‌های خدمات مسافرتی شد و گفت: آذربایجان شرقی غنای لازم برای جذب گردشگران پرشمار داخلی و خارجی را دارد و ارتباط بین هتل‌ها و آژانس‌ها و موافقت‌نامه‌هایی که بین آنها ممکن است تبادل شود می‌تواند در توسعه فعالیت هر دو بخش مفید واقع شود.

محمدی همچنین با اشاره به صدور 45 هزار میلیارد ریال مجوز سرمایه‌گذاری گردشگری در استان طی پنج سال ‌اخیر‌ یادآور شد: با جاری و در دست کار بودن بیش از 25 هزار میلیارد ریال از این مجوزها هم‌اکنون شاهد ساخت و افتتاح انواع زیرساخت‌های گردشگری همچون هتل‌ها در تمام شهرستان‌های استان هستیم.

محمد آرا مدیر هتل تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه برای توسعه هتل تبریز در مدت چهار ماه 400 میلیارد ریال هزینه شده است، گفت:‌ نوسازی قسمت‌های مختلف این هتل نیز در دستور کار قرار دارد.


نوشته شده در   سه شنبه 7 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode