ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 6 خرداد 1392     |     کد : 54450

روایت مبارزات شهید چمران در 125 دقیقه‌/ چ در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی

جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا توسط مهدی حسینی‌وند به پایان رسیده و هم اکنون مراحل ساخت موسیقی، صداگذاری و جلوه‌های ویژه پشت سر گذاشته می‌شود.

 
تدوین فیلم سینمایی "چ" جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا توسط مهدی حسینی‌وند به پایان رسیده و هم اکنون مراحل ساخت موسیقی، صداگذاری و جلوه‌های ویژه پشت سر گذاشته می‌شود.

پژمان لشگری‌پور ناظر بنیاد سینمایی فارابی در پروژه سینمایی "چ" که به زندگی و مبارزات شهید مصطفی چمران می‌پردازد به خبرنگار مهر گفت: تدوین فیلم به تازگی به پایان رسیده و هم‌اکنون علیرضا علویان کار صداگذاری را انجام می‌دهد.

به گفته وی، فردین خلعتبری ساخت موسیقی را دنبال می‌کند و کار جلوه‌های ویژه نیز توسط سیدهادی اسلامی در حال انجام است.

لشگری‌پور با اشاره به اینکه زمان این فیلم 125 دقیقه خواهد بود، گفت: تمامی این مراحل زیر نظر ابراهیم حاتمی‌کیا انجام می شود. ما بدون وقفه تمامی مراحل فنی فیلم را دنبال می کنیم. با توجه به اینکه "چ" یک پروژه سینمایی سنگینی محسوب می‌شود، انرژی زیادی برای کار می‌طلبد.

فردین خلعتبری به همراه یک گروه کر متشکل از نوجوانان بخش‌هایی از موسیقی این فیلم را ضبط کرده است.

فیلم سینمایی "چ" تازه‌ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا است که با توجه به موضوع محوری آن یعنی رشادت‌های شهید مصطفی چمران در دوران دفاع مقدس به‌نوعی بازگشت این فیلمساز به سینمای جنگ تعبیر شده‌است. فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و... از بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم برای حضور در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده نشد و همین مساله حاشیه‌هایی را ایجاد کرد که بارها دست‌اندرکاران فیلم اعلام کردند کیفیت را فدای حضور در جشنواره نمی‌کنند و برای رساندن فیلم به این رقابت سینمایی روند کار را با عجله پیش نخواهند برد.


نوشته شده در   دوشنبه 6 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode