ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 خرداد 1392     |     کد : 54306

96 مسجد آماده پذيرايي از معتكفين سال 92

حجت‌الاسلام حميد عظيمي گفت: 96 مسجد آماده پذيرايي معتكفين استان هستند كه از اين تعداد 55 مسجد مخصوص خواهران و 26 مسجد مخصوص برادران است.

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان‌شرقي:
96 مسجد آماده پذيرايي از معتكفين سال 92
حجت‌الاسلام حميد عظيمي گفت: 96 مسجد آماده پذيرايي معتكفين استان هستند كه از اين تعداد 55 مسجد مخصوص خواهران و 26 مسجد مخصوص برادران است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان‌شرقي: حجت‌الاسلام حميد عظيمي صبح روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: كه از 96 مسجد استان؛ 25 مسجد در تبريز آماده شده كه از اين تعداد 22 مسجد مخصوص خواهران و تعداد 3 مسجد مخصوص برادران است.

وي افزود: در اين استان، اداره كل تبليغات اسلامي استان كل برنامه‌هاي فرهنگي و رويداد ديني سنت حسنه اعتكاف را مديريت مي‌كند.

عظيمي اهم برنامه‌هاي اين اداره كل را به اين شرح اعلام كرد: تشكيل ستاد‌هاي اعتكاف در كل شهرستان‌ها و مركز استان و استفاده از ظرفيت سخنرانان و خطباي اخلاقي براي ارتقاء كيفي اعتكاف و نيز استفاده از مادحين و ادعيه خوانان و تشكيل حلقه‌هاي معرفت، پاسخگويي به مسائل شرعي و ختم قرآن از اهم اين اقدامات ميتوان برشمرد.

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان‌شرقي: در روز اول اعتكاف مناجات حضرت اميرالمؤمنين (ع) در كوفه، و روز دوم دعاي يستشير پيش بيني شده و براي روز سوم در مساجد براي همه علاقمندان براي برگزاري ام داوود باز است.

وي از برنامه‌هاي جانبي اعتكاف سال 92، به تجليل از راوي كتاب نورالدين پسر ايراني در مسجد جامع به دليل تقارن روز اول اعتكاف با سوم خرداد خبر داد و افزود: از سيد‌نورالدين عافي جهت خاطره‌گويي دعوت شده است و نهادهايي از جمله شهرداري آتش‌نشاني، هلال احمر، مخابرات، برق و گاز ، صدا و سيما و ديگر نهادهاي مرتبط ما را در برگزاري اين سنت حسنه همراهي مي‌نمايند.


نوشته شده در   جمعه 3 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode