ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 ارديبهشت 1392     |     کد : 53599

هتک حرمت به صحابی پیامبر اکرم(ص) نشانه ترس از شیعه است

امام جمعه عجب شیر با اشاره به تخریب مدفن مطهر حجر بن عدی از سوی سلفی ها و وهابی ها گفت: هتک حرمت به صحابی پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف دشمن و ترس از شیعه است.



 امام جمعه عجب شیر با اشاره به تخریب مدفن مطهر حجر بن عدی از سوی سلفی ها و وهابی ها گفت: هتک حرمت به صحابی پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف دشمن و ترس از شیعه است.


حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به جنایت سلفی ها در هتک حرمت به مرقد حجربن عدی صحابی گرانقدر پیامبر(ص) و حضرت علی (ع) در سوریه، این جنایت موهن را به شدت محکوم کرد.

وی افزود: وهابیون دست نشانده انگلیس و استکبار جهانی هستند و آن ها از اتحاد بین شیعه و سنی هراس دارند.

حجت الاسلام شربیانی گفت: دشمنان با انجام چنین جنایتی می خواهند قلب شیعیان را جریحه دار کرده و بین شیعه و سنی نفاق ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: وهابیون برای دستیابی به اهداف خود دو روش را پیش گرفته اند، یکی تخریب آثار صدر اسلام برای از بین بردن اصالت و هویت دینی در جامعه اسلامی و روش دیگر کوچک کردن مقام اولیای دین با ابزارهای گوناگون برای جدا کردن جامعه از آن هاست.

امام جمعه عجب شیر گفت: شیعیان وظیفه دارند در برابر این افکار انحرافی خود را مسلح به اعتقادات راسخ و تعصبات معنی دار مذهبی کنند.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: شرکت گسترده در این انتخابات به علت شرایط منطقه و پرچمداری جمهوری اسلامی ایران بین ملت های مسلمان، تحریم ها و برنامه ریزی های فراوان دشمن علیه نظام از اهمیت فراوانی برخوردار است.

شرکت کنندگان در نماز جمعه عجب شیر پس از اقامه نماز با حضور در راهپیمایی و سر دادن شعار، حرکت ناپسند هتک حرمت به صحابی پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

اقشار مختلف مردم و مسوولان در این تجمع اعتراض آمیز با سر دادن شعارهای ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسراییلˈ عمل ننگین سلفی ها و وهابی ها را محکوم و خواستار مجازات عامل یا عاملان آن شدند.



نوشته شده در   جمعه 20 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode