ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392     |     کد : 52828

انتخابات شوراهای اسلامی فرصتی برای انتخاب مسوولانی شایسته و صالح است

امام جمعه موقت مراغه گفت: انتخابات شوراهای اسلامی فرصتی مغتنم برای انتخاب مسوولانی شایسته، عالم و صالح برای مدیریت شهرها و روستاهاست.



 امام جمعه موقت مراغه گفت: انتخابات شوراهای اسلامی فرصتی مغتنم برای انتخاب مسوولانی شایسته، عالم و صالح برای مدیریت شهرها و روستاهاست.


حجت الاسلام ˈحمید محمدی رادˈ در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید کسانی که دارای علم، تخصص و تعهد هستند برای مدیریت جامعه انتخاب شوند.

وی گفت: انتخاب کسانی که از مسایل، مشکلات و کمبودهای شهرها و روستاها باخبر و مطلع هستند برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستا موجب بهبود وضعیت جامعه و رفع مشکلات مردم می شود.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به نهم اردیبهشت و روز شوراها، اظهارکرد: امام راحل در سال 58 و در چنین روزی فرمان تشکیل شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را صادر کرد اما به دلیل وقوع جنگ تحمیلی این امر در سال 78 محقق شد.

حجت الاسلام محمدی راد افزود: شورا به معنی مشورت گرفتن بوده و در قرآن به آن اشاره شده و پیامبر اسلام نیز بر این امر تاکید بسیاری کرده که نشان از اهمیت این موضوع در اسلام دارد.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و زن گفت: سیره آن حضرت و رفتارهای اجتماعی این بانوی بزرگ در خانواده و جامعه، باید الگوی زنان و امت اسلامی قرار گیرد.

امام جمعه موقت مراغه همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری اظهار کرد: شهادت این شخصیت بزرگ انقلاب که از سوی مزدوران و منافقان کوردل صورت گرفت، ضایعه ای بزرگ برای انقلاب و جامعه اسلامی بود.

حجت الاسلام محمدی راد ادامه داد: تربیت نسل های آینده به عنوان انسان هایی عالم، با وجدان و مسوولیت پذیر در جامعه، رسالتی بزرگ بر دوش معلمان کشور است.

وی با اشاره به 11 اردیبهشت و روز جهانی کار و کارگر گفت: کسانی که با کار و تلاش خود به کشور و خانواده خود خالصانه خدمت می کنند از اجری برابر با مجاهدت در راه خدا برخوردارند.

حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به دهم اردیبهشت و روز صنعت برق کشور یادآوری کرد: فعالان صنعت برق کشور در سال های اخیر خدمات بزرگی برای شهرها و روستاها و آبادانی و توسعه آن ها انجام داده که این امر جای تقدیر دارد.


نوشته شده در   جمعه 6 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode