ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 فروردين 1392     |     کد : 52515

امام جمعه تبریز: دشمن با انتخاب گزینه نظامی جواب پشیمان کننده ای دریافت می کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در صورتی که دشمن گزینه نظامی را در مقابله با ایران انتخاب کند، جواب سخت و پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد.



 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در صورتی که دشمن گزینه نظامی را در مقابله با ایران انتخاب کند، جواب سخت و پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد.


آیت الله ˈمحسن مجتهدشبستریˈ در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: دشمن برای مقابله با ایران گاهی می گوید که گزینه نظامی را روی میز دارد؛ اگر بر این امر اصرار دارد ما هم گزینه نظامی را روی میز داریم.

وی با اشاره به منویات و سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع ارتشیان افزود: در دو سال اخیر مردم جهان شاهد بودند سه فروند پهپاد آمریکایی را نیروهای مسلح ایران شکار کردند که بواقع حیرت انگیز بود.

آیت الله مجتهدشبستری گفت: ایران در ساخت موشک های دوربرد پیشرفت های بسیاری داشته و به تازگی جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش از ساخت سه موشک زمین به زمین در این نیرو خبر داده است.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به واقعه طبس در پنجم اردیبهشت سال 59 گفت: حمله آمریکایی ها با هجوم بالگردها و هواپیماها به ایران که با طوفان شن و شکست مواجه شد، موهبتی الهی بود که امام راحل(ره) در این باره فرمود: ˈدانه های شن ماموران خداوند برای امدادهای غیبی بودˈ و حتی خارجی ها هم به آن اعتراف کردند.

وی همچنین به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در سپاه بیشتر از تجهیزات لجستیکی، سرمایه های معنوی اهمیت دارد که همانا شهیدان باکری و فرماندهان شهید دیگر است.

امام جمعه تبریز گفت: اینها از نظر معنویت در سطح عالی و ممتاز بودند و با جانفشانی ها و ایثارگری های خود به نهاد سپاه قداست دادند.


نوشته شده در   جمعه 30 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode