ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 فروردين 1392     |     کد : 52509

امام جمعه هشترود: مردم با شرکت گسترده درانتخابات جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد

امام جمعه هشترود گفت: مردم با شرکت گسترده در انتخابات خرداد امسال جواب دندان شکنی به دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهند داد.



 امام جمعه هشترود گفت: مردم با شرکت گسترده در انتخابات خرداد امسال جواب دندان شکنی به دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهند داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈسیدسعید رشادیˈ در خطبه های نماز جمعه هشترود، شرکت گسترده در انتخابات را وظیفه هر ایرانی خواند و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب ننگ برای دشمنان و آبرو برای نظام اسلامی می شود.

وی اظهار کرد: دشمنان در هر دوره از انتخابات با دادن شعارهای ضد انقلابی در صدد کم رنگ کردن انتخابات هستند اما غافل از اینکه ملت ایران این بار نیز با شرکت گسترده خود جواب دندان شکنی به آن ها خواهند داد.

امام جمعه هشترود از مردم خواست در انتخاب افراد اصلح دقت داشته و افرادی که تابع ولایت فقیه و دوستدار نظام و کشور هستند را انتخاب و از انتخاب افراد ناشایست خودداری کنند.

حجت الاسلام رشادی، با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اضافه کرد: این نهاد مولود انقلاب اسلامی بوده و به عنوان یک دانشگاه در خدمت مردم و نظام است.

وی یادآوری کرد: در این نهاد مقدس مهمترین و بزرگترین تجهیزات نظامی ساخته می شود به گونه ای که دانشمندان کشورهای پیشرفته از ساخت آن عاجزند.

امام جمعه هشترود، سپاه پاسداران را بازوی توانمند ولایت و حافظ انقلاب اسلامی خواند و گفت: ملت ایران رشادت ها و از جان گذشتگی سپاه پاسداران را در جنگ تحمیلی از یاد نخواهد برد و مدیون رشادت ها و از جان گذشتگی شهدای این نهاد است.

حجت الاسلام رشادی، از نبود امکانات، پزشک و وضعیت بد بیمارستان امام حسین (ع) هشترود هم انتقاد کرد و افزود: مردم این شهرستان نمی دانند وقتی دچار بیماری می شوند به بیمارستان بدون پزشک و امکانات هشترود بروند یا با تحمل هزینه های گزاف به شهرهای اطراف بروند.

وی یادآوری کرد: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان در قبال این بیمارستان اهمال دارند و باید هر چه زودتر تکلیف آن را مشخص کنند.


نوشته شده در   جمعه 30 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode