ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 24 فروردين 1392     |     کد : 52221

ماتادور در راه شبكه یك

سریال‌های «ماتادور»، «هوش سیاه 2» و «داوران» برای پخش از شبكه‌های تلویزیون آماده می‌شود. موضوع این سریال‌ها پلیسی و قضایی است و فرهاد نجفی، مسعود آب‌پرور، احمد امینی و بیژن میرباقری كارگردانی آنها را به‌ عهده داشتند.

سریال‌های «ماتادور»، «هوش سیاه 2» و «داوران» برای پخش از شبكه‌های تلویزیون آماده می‌شود. موضوع این سریال‌ها پلیسی و قضایی است و فرهاد نجفی، مسعود آب‌پرور، احمد امینی و بیژن میرباقری كارگردانی آنها را به‌ عهده داشتند.

--------------------------------------------------------------------------------


جدال چند پلیس تخصصی با یك گروه تروریستی

به گزارش جام‌جم، سریال تلویزیونی ماتادور به كارگردانی فرهاد نجفی بعد از تمام شدن سریال «بال‌های خیس» از شبكه یك پخش می‌شود. این سریال به سفارش موسسه ناجی هنر تولید می‌شود و مراحل پایانی تدوین را سپری می‌كند.

اصلی‌ترین لوكیشن‌های این سریال سیزده قسمتی، راه‌آهن، فرودگاه مهرآباد و خیابان‌های تهران است.

آرش قادری فیلمنامه ماتادور را نوشته است. در این سریال جدال چند پلیس تخصصی با یك گروه تروریستی به تصویر كشیده می‌شود. پوریا پورسرخ نقش یك پلیس تخصصی تیراندازی و حفاظت از شخصیت‌ها را بازی می‌كند. سام درخشانی پلیسی است كه تخصصش خنثی كردن است. پولاد كیمیایی در نقش پلیس سایبری(فضای اینترنت)‌ ظاهر می‌شود. علیرام نورایی فردی است كه «ماتادور» نام دارد و اجرای ترور اصلی برعهده اوست. شقایق فراهانی نقش یك زن منفی را بازی می‌كند كه به عنوان رابط از خارج كشور وارد ایران می‌شود و نقشه ترور و بمبگذاری را هدایت می‌كند. مجید مشیری، لیندا كیانی، مریم سلطانی، تیرداد كیایی، مجید واشقانی، روشا ضیغمی و... دیگر بازیگران این سریال هستند.



داستان سریال ماتادور درباره یك مقام بلندپایه اروپایی است كه مهمان كشور ایران می‌شود و یك گروه پلیس حفاظت او را برعهده می‌گیرند. این در حالی است كه مشخص شده یك گروه تروریستی قصد ترور او را دارند. تروریست‌ها از طرف دشمن خارجی حمایت می‌شوند.



دیگر عوامل سازنده این سریال عبارتند از تهیه‌كننده اجرایی و مشاور سریال: جواد نوروزبیگی، مدیرتولید: سعید علیجانی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی‌مقدم، صدابردار: هادی افشار، صداگذار: ایرج شهزادی، طراح گریم: محمدرضا قومی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، تدوین: موحد شادرو، عكاس: سهراب ولدبیگی و مدیر تداركات: مهدی مجلل.



آب‌پرور با «هوش سیاه 2» در شبكه 3



تصویربرداری سریال تلویزیونی «هوش سیاه 2» به كارگردانی مسعود آب‌پرور در تركیه تمام شده و اكنون بهرام آب‌پرور مشغول تدوین این سریال است. این سریال از محصولات سیمافیلم است كه از شبكه سه پخش خواهد شد.



«هوش سیاه 2» در 120 لوكیشن اصلی و 90 لوكیشن فرعی مقابل دوربین رفت. بخشی از این لوكیشن‌ها مربوط به فضای زندان بود كه دكور آن در مساحت 4500 متر به طور كامل ساخته شد.



فیلمنامه این مجموعه را همچون سری اول، آرش قادری به رشته تحریر درآورده است. در این مجموعه ایفای دو نقش اصلی برعهده حسین یاری و كیكاووس یاكیده است و بازیگران دیگری چون حسین سحرخیز، كیهان ملكی، حمید ابراهیمی، امیررضا دلاوری، سودابه بیضایی، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، سعید دولتی، حسن خوانساری، كاظم هژیرآزاد، بهناز توكلی، اتابك نادری، میترا مرادی، كاوه ایرانی، زهرا سعیدی و... ایفای دیگر نقش‌ها را برعهده دارند.



سرگرد احمدی (حسین یاری)، معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه‌ای پلیس در طول مجموعه با پرونده پیچیده كامران بوریایی (كیكاووس یاكیده) درگیر شده و به موازات آن پرونده‌های دیگری را هم رسیدگی می‌كند.

در این مجموعه خسرو نصیری خواه، برنامه‌ریز و دستیار اول كارگردان است. مدیریت تصویر و صدا هم به ترتیب بر عهده حسن كریمی و اصغر آبگون است.

دیگر عوامل سازنده هوش سیاه 2 عبارتند از: صدابردار: مرتضی مظفری، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار صحنه: علی اسماعیلی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، منشی صحنه: شیدا باسمچی، مدیر تداركات: علی رضایی، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده و عكاس: محمدمهدی توسلی.



بررسی هفت پرونده قضایی در داوران



سریال تلویزیونی داوران به تهیه‌كنندگی سعید شاهسواری برای سیما فیلم تولید می‌شود. پنج اپیزود این سریال را احمد امینی و دو اپیزود را بیژن میرباقری كارگردانی كرده است.

پانسمان روح اولین اپیزود این مجموعه به كارگردانی امینی است و مسعود رایگان به عنوان بازیگر ثابت و سیامك اطلسی، رابعه مدنی و لیلی فرهادپور به عنوان بازیگران مهمان در آن حضور دارند. داستان این اپیزود به نویسندگی اصغر عبداللهی درباره جلال داوران است كه ناخواسته درگیر یك ماجرای طلاق خانوادگی می‌شود و این شروع ماجراست.



دومین اپیزود از این سریال با نام «آخرین دیدار» به‌كارگردانی امینی درباره پرونده پدر و پسری است كه به صورت مشترك متهم به قتل دختری نوجوان هستند. مسعود رایگان، پریوش نظریه، مهرداد ضیائی، مسعود انتظاری، نگارنیكخواه آزاد، سینا كرمی، مسعود آگاهی و شهنوش شهباززاده بازیگران این اپیزود هستند.



سومین اپیزود این سریال با نام «جایی همین نزدیكی» به‌كارگردانی امینی روایتگر خانواده داوران است كه با پرونده‌ای درگیر می‌شوند كه متهم اصلی آن یكی از اعضای خانواده داوران است. طرح اولیه این قسمت متعلق به شاهسواری است و جمیله دارالشفایی فیلمنامه آن را نوشته است. رویا جاویدنیا و بابك بیات بازیگران مهمان این اپیزود هستند.



چهارمین اپیزود این مجموعه با نام «دورترها» به كارگردانی امینی داستان یك نامادری به نام ثریا با بازی شیوا ابراهیمی است كه متهم به قتل ناپسری خود است و نوشین داوران با بازی پریوش نظریه پرونده او را بر عهده می‌گیرد.



منبع: روزنامه جام جم


نوشته شده در   شنبه 24 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode