ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 فروردين 1392     |     کد : 51565

تحقق حماسه سياسي واقتصادي نيازمند بصيرت و ائتلاف آحاد مردم براي پيشرفت ايران اسلامي است

مديرکل تبلغات اسلامي آذربايجان شرقي با اشاره به بيانات رهبر انقلاب در ابتداي سال جديد فرمايشات رهبر معظم انقلاب را نقشه راه ملت ايران دانست و گفت:رسيدن به افق هاي مد نظر رهبر انقلاب جز با بصيرت و ائتلاف آحاد مردم ايران ميسر نمي‌شود.


مديرکل تبلغات اسلامي آذربايجان شرقي با اشاره به بيانات رهبر انقلاب در ابتداي سال جديد فرمايشات رهبر معظم انقلاب را نقشه راه ملت ايران دانست و گفت:رسيدن به افق هاي مد نظر رهبر انقلاب جز با بصيرت و ائتلاف آحاد مردم ايران ميسر نمي‌شود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حميد عظيمي در خصوص نامگذاري سال 1392 توسط مقام معظم رهبري گفت : امسال نيز در طليعه سال جديد ، رهبر معظم انقلاب در پيام گوهر بارشان مثل هميشه نقشه راه ملت شهيد پرور و با بصيرت را در تمامي عرصه هاي ملي و مذهبي بيان فرمودند.


وي افزود : اشاره رهبر انقلاب به دو نقطه حساس مسائل اقتصادي و مسائل سياسي كه ملت فداكار ايران در سال جديد با آن مواجه خواهد شد در قالب چشم انداز سال 92 ترسيم شد.


حجت الاسلام عظيمي گفت:در حوزه مشكلات اقتصادي و تحريم ها كه از اول انقلاب ميهن اسلامي با آن رو در روست شبيه صدر اسلام و زمان پيامبر اسلام(ص) است كه در شعب ابي طالب چندين سال مورد تحريم اقتصادي مشركين و كفار قرار گرفتند ولي با رهبري پيامبر اعظم (ص) و عنايات خاص خداوند متعال اين تحريم ها نتيجه معكوس داد و مسلمانان پيروز شدند ؛ امروزه دنيا محصور دروازه ورودي واحد نيست.محصورات اقتصادي با توجه به نيازهاي ملت ها قابل اجرا نيست بلکه قابل شكست است گر چه سخت است.


وي تصريح كرد : با بكار گيري رهنمودهاي رهبر انقلاب اين ملت به پيشرفت و عزت و الگويي براي تمام ملت هاي مستضعف بدل مي شود و واهمه دشمنان خارجي از همين جاست.


حجت الاسلام عظيمي ادامه داد: نكته دوم و مهمي كه در بيانات ايشان بود استفاده از واژه حماسه براي عنوان سال جديد بود ، اين واژه داراي ظرفيت‌هاي متفاوتي است كه تلاش هاي مجدانه جهادي را مي طلبد که معظم له انتخابات رياست جمهوري سال 92 براي مواجهه اقتصادي و سياسي با جهان استكبار و چشم انداز سال 92 را اميدوارانه همراه با پيشرفت و تحرك و ورزيدگي و حضور جهادي ملت ايران در عرصه هاي سياسي و اقتصادي دانستند ؛ تاكيد بر واژه حماسه با حضور، با پيشرفت ، تحرك و با بصيرت و ورزيدگي ، كليد واژه هاي نقشه راه ملت ايران در انتخاب اصلح و مواجهه با دشمنان نظام خواهد بود .


نوشته شده در   چهارشنبه 7 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode