ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391     |     کد : 50674

اولیویرا: به دنبال کسب قهرمانی ‌در جام باشگاه‌های آسیا هستم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: برای رقابت با تیم استقلال تهران برای کسب عنوان قهرمانی به سه امتیازی بازی مقابل نفت تهران احتیاج داشتیم.

عدم حمایت مالی از ‌تراکتور‌سازی مانع پیشرفت می‌شود
اولیویرا: به دنبال کسب قهرمانی ‌در جام باشگاه‌های آسیا هستم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: برای رقابت با تیم استقلال تهران برای کسب عنوان قهرمانی به سه امتیازی بازی مقابل نفت تهران احتیاج داشتیم.

به گزارش خبرنگار فارس از تبریز، تونی اولیویرا در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل نفت تهران گفت: دیدار با نفت تهران بازی سنگینی بود که بازیکنان تیم من ‌به سختی موفق به پیروزی در این بازی شدند.

وی افزود: بازیکنان تیم تراکتور‌سازی ماشین نیستند که بتوانند هر فشاری را تحمل کنند و به همین سبب ‌در این بازی به مشکل برخوردیم ‌و خوشحالی خود را بابت پیروزی و کسب سه امتیاز پنهان نمی‌کنم.

وی افزود: حریف از ‌تیم ما شناخت خوبی داشت و تراکتور‌سازی نیز بازی را کند آغاز کرد، اما در ادامه بازی با گل سید صالحی به برتری دست یافتیم و گل دوم را نیز بر حسب شانس به دست آوردیم ‌و ‌همیشه اینگونه نیست که هر چیزی که بخواهیم عملی شود و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی پرتغالی تراکتور سازی تبریز تصریح کرد: از روزی که مسئولیت این تیم را برعهده گرفتن به دنبال کسب قهرمانی این تیم در لیگ برتر و موفقیت در باشگاه‌های آسیا بودم و برای قرار داشتن در کورس قهرمانی با استقلال تهران به پیروزی مقابل نفت و کسب سه امتیاز بازی احتیاج داشتیم.

تونی باز هم به مشکلات مالی تراکتورسازی اشاره و خاطرنشان کرد: موفقیت تراکتورسازی در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا منوط به حمایت مالی از این تیم است و با وجود تلاش‌های مدیر عامل باشگاه کمک چندانی به تیم تراکتورسازی نشده و این می تواند مانع پیشرفت تیم شود.

وی در همین مورد تاکید کرد: من 8 ماه است که بازیکنانم را می‌شناسم و تماشاگران تیم تراکتورسازی نیز برای این تیم وزنه بوده و به آنها ایمان دارم، اما بایدحمایت مالی لازم نیز از تیم صورت گیرد و کمک به تراکتورسازی در تبریز که این همه کارخانه در آن وجود دارد، کار سختی به نظر نمی‌رسد.

تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقابل نفت تهران انتقام شکست سال گذشته‌اش در تبریز را از این تیم گرفت.

تراکتور سازی با این پیروزی 55 امتیازی شده و با توجه به تساوی استقلال، فاصله خود را با این تیم به حداقل کاهش داد.

تراکتور سازی تبریز در هفته بیست و نهم وسی ام دو بازی حساس مقابل تیم های صدرنشین استقلال در تهران و تیم سوم سپاهان اصفهان در تبریز برگزار می کند.

بین این دو بازی تراکتور سازی یک بازی آسیایی نیز با الجیش قطر در دوحه برگزار انجام خواهد داد.


نوشته شده در   سه شنبه 15 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode