ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 اسفند 1391     |     کد : 50066

اتمام مطالعات فنی و مالی پروژه ترن هوایی تبریز / اعتبار 1660 میلیارد ریالی برای احداث

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز از اتمام مطالعات فنی و مالی پروژه ترن هوایی تبریز خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز خبر داد

اتمام مطالعات فنی و مالی پروژه ترن هوایی تبریز / اعتبار 1660 میلیارد ریالی برای احداث

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز از اتمام مطالعات فنی و مالی پروژه ترن هوایی تبریز خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


داود ندیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مطالعات فنی و مالی پروژه ترن هوایی تبریز به اتمام رسیده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذار به روش B.O.T (ساخت، بهره‌برداری، تحویل) است.

وی طول ترن هوایی تبریز را 14 کیلومتر اعلام و تصریح کرد: برای اجرای این پروژه یک هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ندیم آورده شهرداری تبریز را در پروژه ترن هوایی عرصه و مجوزها و آورده سرمایه‌گذار را ساخت و بهره‌برداری برای 20 سال اعلام کرد.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز اظهار کرد: از ابتدای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز تاکنون جمعاً به تعداد 162 قرارداد به ارزش 60 تریلیون ریال منعقد شده است که این میزان اشتغالزایی مستقیم آنها به تعداد 22 هزار و 838 نفر خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد تاکنون به تعداد 48 پروژه به ارزش 6 هزار و 200 میلیارد ریال با اشتغالزایی مستقیم 3 هزار و 241 نفر مورد احداث و بهره‌برداری قرار گرفته و بقیه نیز در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی هستند.

ندیم خاطرنشان کرد: همزمان با انجام فعالیت‌های مربوط به چهارمین همایش سرمایه‌گذاری، اقدامات جاری شهرداری تبریز در حوزه سرمایه‌گذاری ادامه یافته و در 9 ماهه اول سال 91 تعداد 18 قرارداد به ارزش 4 هزار و 650 میلیارد ریال با بخش خصوصی منعقد شده که میزان اشتغالزایی آنها 2 هزار و 948 نفر خواهد شد.

وی، از شناسایی و آماده‌سازی 95 فرصت و بسته جدید سرمایه‌گذاری از سوی شهرداری تبریز در حوزه عمران شهری برای ارائه به سرمایه‌گذاران در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

ندیم افزود: این تعداد فرصت سرمایه‌گذاری با پیش‌بینی مجموع 300 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شناسایی و آماده‌سازی شده‌اند و فراخوان جذب مشارکت در این طرح‌ها نیز منتشر شده است.

وی گفت: برخی از این طرح‌ها پیش از برگزاری همایش چهارم و بخشی دیگر در زمان برگزاری آن به مرحله عقد قرارداد و تفاهم‌نامه خواهد رسید.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ابلاغ سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری در سال 84 را دستور و سیاستی راهگشا برای ورود سرمایه‌گذاران در حوزه عمران و آبادانی کشور دانست.


نوشته شده در   چهارشنبه 2 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode