ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391     |     کد : 49826

جواب محکم مردم به سناریوی فشار اقتصادی آمریکا

دشمنان با فشار اقتصادی درصدد کشاندن مردم به خیابان‌ها بودند ...

دشمنان با فشار اقتصادی درصدد کشاندن مردم به خیابان‌ها بودند

جواب محکم مردم به سناریوی فشار اقتصادی آمریکا 

امام جمعه تبریز گفت: دشمنان به دنبال شکست در فتنه 88 که برایش 20 سال برنامه‌ریزی کرده بودند این بار می‌خواستند با فشار اقتصادی و معیشتی ملت را علیه نظام اسلامی به خیابان‌ها بکشانند، که مردم جواب محکمی دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تقدیر از مردم ایران خصوصاً مردم آذربایجان و تبریز به خاطر شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن این حضور حماسی را دارای پیام‌های داخلی و خارجی تاثیرگذار خواند و اظهار کرد: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب به دشمنان نشان دادند که با گذشت 34 سال از انقلاب همان روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت در آنها هنوز وجود دارد و هیچ قدرتی نمی‌توانند این عظمت و عزت را در هم بشکند.

وی تصریح کرد: حضور میلیونی و بی‌سابقه مردم ایران به ویژه غیرتمندان آذربایجان در راهپیمایی 22 بهمن را گامی بزرگ و مهم در مسیر نشان دادن ایمان راسخ و عزم ملی، خوشحالی دوستان و مسلمانان جهان، دلگرمی مسلمانان یاس و ناامیدی دشمنان دانست و افزود: ملت ایران با الهام از رهبری در حقیقت تجدید بیعت کردن با مقام عظمای ولایت و امامت و به دنیا اعلام کردند تا آخرین نفس و آخرین نفر از نظام اسلامی دفاع خواهند کرد و از یاوه‌سرایی‌های استکبار خم به ابرو نمی‌آورند.

خطیب جمعه تبریز خاطرنشان کرد: مردم نشان دادند که گسست نسل‌ها معنی و مفهومی ندارد چرا که هنوز جوانان و نوجوانان، دنیا را حیرت‌زده کرده‌اند.

مردم جواب محکمی به توطئه فشار اقتصادی آمریکا دادند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمنان به دنبال شکست از فتنه 88 که برایش 20 سال برنامه‌ریزی کرده بودند این بار می‌خواستند با فشار اقتصادی و معیشتی ملت را علیه نظام اسلامی به خیابان‌ها بکشانند، اما این بار نیز بصیرت و موقع شناسی مردم با فهیم و با بصیرت در 22 بهمن پاسخ دندان شکن به دشمنان بیگانه و فتنه‌گران بود.

امام جمعه تبریز افزود: عوامل استکبار بعد از آزمودن راه‌های براندازی مختلف نظام و نتیجه نگرفتن از این نقشه‌ها، این بار از راه معیشت مردم و اعمال فشارهای اقتصادی وارد شدند.

وی گفت: بصیرت و موقع شناسی مردم پاسخ دندان شکنی به رفتارهای دشمنان بیگانه و عوامل فتنه داخلی داد که عوامل استکبار هنوز هم در حیرت هستند.

وی اضافه کرد: مردم ایران این بار نیز نشان دادند که با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهند و احدی نمی‌تواند این ملت را از راهی که انتخاب کرده‌اند، باز دارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم ایران در 22 بهمن عزت‌مندی و نیرومندی انقلاب را به رخ دنیا کشیدند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم و حماسه‌آفرینی ملت قهرمان ایران بار دیگر در تاریخ درخشید و ماندگار شد و مشارکت پرشکوه مردم چشم جهانیان را خیره و دشمنان داخلی و خارجی را مات و مبهوت کرد و بار دیگر اتحاد، همبستگی و همدلی ناگسستنی مردم ایران با انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت شد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری راهپیمایی 22 بهمن پیامی برای مسئولان و کارگزاران کشور داشت و تفهیم شد مردم به وظیفه خود عمل کرده و می‌کنند حالا نوبت مسئولان است بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و به وظیفه خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: هر چه‌قدر شکرگذار این مردم باشیم باز جا دارد.



عکس‌العمل هوشمندانه مردم ایران در برابر توطئه‌های دشمن

خطیب جمعه تبریز تاکید کرد: مردم نشان دادند در مقابل رفتار دشمن عکس‌العمل هوشمندانه نشان می‌دهند و با تحریم، مسائل اقتصادی و معیشتی و تنگنا قرار دادن مردم از دین، انقلاب و نظام دست بر نمی‌دارند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره ابلاغ سیاست‌های کلی تولید ملی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: سیاست‌های کلی تولید ملی در 23 بند قید شده و دولت و دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای آن هستند.

وی اضافه کرد: اگر تولید داخلی افزایش یابد تورم کاهش یافته و منجر به جهش اقتصادی می‌شود و امیدواریم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مورد حمایت جدی باشد.

قیام 29 بهمن تبریز مقدمه پیروزی انقلاب بود

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام 29 بهمن تبریز در سال 56 که در بزرگداشت چهلم شهدای قم صورت گرفت، اظهار داشت: این قیام خودجوش و مردمی عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل بود.

وی گفت: این قیام، تبلور عینی بغض فرو رفته ملتی بود که سال‌های متمادی، ارزش‌ها و اعتقادات دینی‌شان بر اثر هجمه فرهنگی جهان سلطه به بوته فراموشی سپرده شده بود.

آیت الله شبستری تصریح کرد: قیام 29 بهمن تبریز ستون فقرات رژیم ستمشاهی را شکست و خورشید حیات آفرین انقلاب اسلامی آغاز به تابیدن کرد.

وی با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای قیام 29 بهمن تبریز تصریح کردم: مردم تبریز در راهپیمایی 22 بهمن 91 به آمریکا و نوکرانش اعلام کردند روحیه مردم در این چند سال فرق نکرده و این مردم تا آخرین نفس و نفر در مقابل استکبار خواهند ایستاد و آن را به زانو درخواهند آورد.


نوشته شده در   جمعه 27 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode