ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 25 بهمن 1391     |     کد : 49770

شهر تبریز باید از غربت خارج شود/ اجرای 602 پروژه طی سال 92

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز گفت: باید با ایجاد جذابیت های مختلف در تبریز شاهد فاصله گیری این شهر از غربت و گوشه گیری در کشور باشیم.


خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تبریز گفت: باید با ایجاد جذابیت های مختلف در تبریز شاهد فاصله گیری این شهر از غربت و گوشه گیری در کشور باشیم.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلیمان پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از جمله فعالیت هایی که همواره مورد تایید این شهرداری قرار داشته ، عدالت در توزیع امکانات، رفع عقب ماندگی ها، بومی گرایی در توسعه، رفع محرومیت ها وبالا بردن رقابت این شهر بزرگ در میان سایر کلانشهرها بوده است.

وی ادامه داد: زیباسازی و ایجاد امید و نشاط در بین مردم جامعه از جمله اهداف این شهرداری بوده است که در این میان برای اولین بار برای تملک پارک های محله ای اقدامات مناسبی انجام شده و ساخت و گسترش برخی پارک ها مانند پارک لاله، عباس

میرزا، آرپادره و همچنین پارک بزرگ تبریز از جمله این فعالیت ها در سال 92 خواهد بود.

سلیمان پور در خصوص طرح های اجرایی این سازمان در سال 92 گفت: در سال آینده، 602 پروژه عظیم در شهرداری اجرا خواهد شد که 78 مورد آن ها مربوط به مسیرگشایی و تملک خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین 237 پروژه نیمه تمام و جدید نیز در سال آتی در این شهر اجرا خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری با اشاره به بودجه امسال تبریز گفت: پیشنهاد شهرداری برای بودجه 92، دو هزار میلیارد تومان بوده است که البته تنها 24 درصد از این بودجه صرف هزینه های جاری شده و بقیه آن مربوط به کارهای عمرانی در شهر می شود.

وی همچنین از اجرای طرح چای کنار دوم در تبریز خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار 30 میلیارد تومان از ابتدای سال آینده به منظور حل شدن مشکلات ترافیکی شهر اجرا خواهد شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 25 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode