ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1391     |     کد : 49357

تبریز در شمار شهرهای پاک جهان/ کسب رتبه اول کشور در تنظیف فضای شهری

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: طبق آمار سازمان های بهداشت جهانی شهر تبریز به عنوان یکی از شهر پاک کشور محسوب می شود.

خبرگزاری مهر: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: طبق آمار سازمان های بهداشت جهانی شهر تبریز به عنوان یکی از شهر پاک کشور محسوب می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قربانیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه در سال های نه چندان دور از بابت نظافت شهر مورد گلایه قرار گرفته بودیم اما با تلاش بی وقفه مسئولان مربوطه هم اکنون سه سال متوالی در بحث تنظیف توانسته ایم رتبه اول کشور را به دست آوریم.

وی ادامه داد: طبق آخرین نظرسنجی های سازمان بهداشت جهانی این شهر به عنوان یکی از شهرهای پاک دنیا محسوب می شود که تمامی این افتخارات به دلیل همکاری شایسته همشهریان در بحث های مربوط به حوزه شهری بوده است.

قربانیان با اشاره به تولید روزانه یک هزار و 200 تن زباله در سطح شهر گفت: شهر تبریز از لحاظ تولید زباله در شمار بیشترین تولیدکنندگان زباله جات محسوب شده که این مقدار زباله توسط 200 دستگاه سبک و سنگین از سطح شهر جمع آوری می شوند.

وی افزود: این مقدار زباله پس از جمع آوری از سطح شهر توسط 10 دستگاه به محل های دفن زباله حمل می شوند که البته جمع آوری این زباله ها کاملا به شکل بهداشتی در سطح شهر انجام می شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با اشاره به قرار دادن دو هزار باکس زباله در معابر شهر اظهار داشت: قرار دادن این تعداد باکس زباله در اکثر محله های شهر شهروندان را وادار خواهد کرد زباله های خود را در داخل آن ریخته و از ریختن آنها در فضای شهر خودداری کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این راستا 40 دستگاه حمل زباله نیز به خدمات موتوری شهرداری اضافه شده است تا زباله ها به شکل مکانیزه انتقال یابند.


نوشته شده در   سه شنبه 17 بهمن 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode