ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 4 مهر 1388     |     کد : 4892

امام جمعه تبريز:برخي به دليل جهلشان آب به آسياب دشمن ريختند

امام جمعه تبريز گفت: دشمنان و برخي نادانان داخلي به دليل جهلشان آب به آسياب دشمن ريخته و دشمنان از غفلت و سخنان تفرقه‌افكنانه آنان بهره‌برداري و سوء استفاده كردند...

 

امام جمعه تبريز گفت: دشمنان و برخي نادانان داخلي به دليل جهلشان آب به آسياب دشمن ريخته و دشمنان از غفلت و سخنان تفرقه‌افكنانه آنان بهره‌برداري و سوء استفاده كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز اظهار داشت: دشمنان و برخي جاهلان داخلي به دنبال سياه‌نمايي نقاط قوت نظام و موفقيت‌هاي كشورمان در انتخابات و در عرصه‌هاي مختلف هستند.

وي تصريح كرد: اگر ملت ايران اتحاد و يكپارچگي خود را همچنان حفظ كند و همواره گوش به فرمان رهبري باشد، تمام دسيسه‌ها و فتنه‌ها عليه نظام و ولايت فقيه خنثي مي‌شود و آسيبي به كشور نمي‌رسد.

خطيب جمعه تبريز با بيان اينكه مردم ايران بايد با حفظ هوشياري و حضور در صحنه از آزادي و استقلال كه حاصل خون شهيدان است پاسداري كنند، ابراز داشت: بنيانگذار جمهوري اسلامي نيز همواره تاكيد داشتند كه پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت آسيبي نرسد.

وي در ادامه با اشاره به اجلاس مجلس خبرگان رهبري اين اجلاس ضمن بركات خوبي كه به همراه داشت از مردم و مسئولان دعوت كرد كه با وحدت و همبستگي با محور اطلاعت از ولايت فقيه فرمايشات فرزانه انقلاب را فصل‌الخطاب قرار داده و موجب نااميدي دشمنان انقلاب و اسلام شوند.

مجتهد شبستري ادامه داد: بيانات وحدت آفرين رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با خبرگان بار ديگر بارقه‌هاي اميد و همدلي و بيداري را در جامعه اسلامي پديدار كرده و به خوبي نمايانگر نقش بي‌بديل رهبري و ولايت فقيه در راهگشايي و هدايت امت اسلامي در مراحل حساس انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي شد.

امام جمعه تبريز عنوان داشت: تجليل از حماسه پرشور مردم در انتخابات و تاكيد بر اين نكته كه حضور مردم حاكي از تجديد عهد با آرمان‌هاي امام خميني (ره) و حمايت از نظام مقدس جمهوري است و تاكيد بر قانون‌گرايي و پيگيري امور از مجاري قانوني در كشور و پرهيز از هرگونه تشنج و التهاب آفريني و حركاتي كه منجر به طمع دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب مي‌شود و همچنين افشا توطئه اخلالگران و تشنج آفريناني كه قصد آسيب به مردم و نظام اسلامي را دارند از جمله نكات گرانقدري بود كه ايشان مرتب بر آن تاكيد داشته و دارند.

وي با بيان اينكه آنچه امروز بيش از هر چيز براي ملت ايران مهم است، امنيت، آرامش، عدالت و تلاش براي پيشرفت است، ابراز اميدواري كرد كه همگان با فصل الخطاب دانستن سخنان حكيمانه رهبر معظم انقلاب موجب آرامش در جامعه شوند.

مجتهد شبستري با تاكيد بر اينكه مردم آذربايجان همواره رهنمودهاي انقلاب و مقتداي خود را نصب‌العين فعاليت‌هاي خودشان قرار داده‌ و مي‌دهند، اظهار داشت: خواص، نخبگان، مردم و مسئولان فرمايشات اخير مقام معظم رهبري خطاب به مجلس خبرگان رهبري را مو به مو اجرا مي‌كنند.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي سخنراني رئيس جمهوري ايران در مقابل جهان استكبار و اسرائيل نشان از بزرگي ملت ايران دانست و تصريح كرد: ايستادن و سخنراني كردن در برابر سران استكبار و اسراييل، نشانگر بزرگي ايران، رهبري، دولت و مردم كشورمان است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه امپراطوري خبري و تبليغات غرب با وجود تبليغات گسترده منفي در مورد رئيس جمهور و انقلاب، حقايق بسياري در سازمان ملل متحد بازگو شد كه مورد استقبال كشورهاي اسلامي و ملل جهان قرار گرفت.

مجتهد شبستري اضافه كرد: با وجود تلاش‌هاي غرب براي كم‌رنگ كردن سخنراني رئيس جمهور كشورمان ماه پشت ابر نماند و بيشتر تحليگران با انصاف رژيم صهيونيستي و حامي اين رژيم آمريكا منفورترين رژيم‌هاي حاكم در جهان معرفي كردند.

وي ادامه داد: نيروي ايمان، اعتقاد به قرآن و ولايت در ميدان نبرد با دشمن بعثي مهم‌ترين وسيله براي پيروزي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود.

امام جمعه تبريز با بيان اينكه رشد نهال انقلاب اسلامي در گرو پاسداشت ارزش‌هاي دفاع مقدس است، اظهار داشت: انتقال مفاهيم ارزشي دفاع مقدس به نسل جوان، مانع از موفقيت دشمن در ضربه زدن به كشورمان مي‌شود.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي ابراز داشت: گراميداشت هفته دفاع مقدس در حقيقت تجليل از ايثارگري‌هاي يك ملت است و نشانگر احترام به دستاوردهاي متعالي نظام است.

وي ادامه داد: به راستي كه دفاع مقدس، عرصه تابناكي از جهاد و شهادت بود كه مجاهدان اصلي آن شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران بودند كه تصويري بي‌نظير از دلدادگي به پروردگارشان را به نمايش گذاشتند و صحنه‌هاي جاوداني را خلق كردند كه افلاك را درنورديد.

مجتهد شبستري شناخت راه شهدا و فرهنگ دفاع مقدس را براي نسل امروز ضروري دانست و خاطرنشان كرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي براي پيمان بستن با شهيدان و شناخت راه آنان است.

وي تصريح كرد: استكبار جهاني همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامي بوده و انتخابات كشورمان اين امر نمايان شد و استكبار جهاني با تهمت به نظام و القاي تقلب در انتخابات كشور را به آشوب كشيده تا به نظام ضربه وارد كند.

امام جمعه تبريز بيان داشت: ارزش‌ها و دستاوردهاي دفاع مقدس بايد در جامعه نهادينه و كاربردي شود تا بتوان به عنوان فرهنگ عمومي و جمعي از آن براي خنثي كردن توطئه‌هاي دشمن در جنگ نرم استفاده كرد.

 


نوشته شده در   شنبه 4 مهر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode