ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1388     |     کد : 4749

امام جمعه مهربان:حمايت امت اسلام از فلسطين خفاشان را مايوس مي‌كند

امام جمعه مهربان گفت: حضور امروز امت اسلام و سر دادن شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل، تاثيرات فوق‌العاده استراتژيك داشته و همه خفاشان شب پره را مايوس مي‌كند...


امام جمعه مهربان گفت: حضور امروز امت اسلام و سر دادن شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل، تاثيرات فوق‌العاده استراتژيك داشته و همه خفاشان شب پره را مايوس مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از مهربان، حجت‌الاسلام محمود عيني در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اين شهر كه با حضور گسترده اهالي مومن و روزه‌دار اهالي و مسئولان منطقه مهربان در مصلاي نماز جمعه مسجد جامع اين شهر اقامه شد، ضمن سفارش خويش و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، به شرايط حاكم بر جهان اسلام و نقشه جديد دشمنان اشاره كرده و اظهار داشت: دولت جديد آمريكا، تضييع حقوق ملت فلسطين را در دستور كار خود قرار داده است و در اين زمينه در حال تكميل نقشه خيانت‌بار خويش است.

امام جمعه مهربان به نقشه جديد آمريكا اشاره كرد و افزود: دولت آمريكا قصد دارد در مجمع عمومي سازمان ملل طرح جديد خود را براي خاورميانه اعلام كند كه ريشه و ولد نامشروع اين طرح، فراموش شدن فلسطين و اضافه شدن اسرائيل به جغرافياي سياسي جهان است.

خطيب جمعه مهربان به سابقه آمريكا در طراحي چنين نقشه‌هاي شوم و البته ناموفق اشاره و تصريح كرد: روياي از نيل تا فرات كه روزگاري توسط صهيونيست‌ها به وسيله بنگاه‌هاي بزرگ تبليغاتي و رسانه‌هاي شيطان صفت، تبليغ مي‌شد، امروز جزو افسانه‌ها شده و به فضل پروردگار طرح جديد آمريكا براي خاورميانه نيز به همان سرنوشت دچار مي‌شود.

عيني به اقدامات رژيم صهيونيستي در سرعت بخشيدن به شهرك‌سازي در قدس شرقي اشاره كرد و ادامه داد: همزمان با مطرح شدن طرح صلح خاورميانه، سردمداران تل آويو، شهرك‌سازي را در قدس شرقي سرعت بخشيده‌اند و علاوه بر آن نام‌ها و نمادهاي فلسطيني و اسلامي را به نام‌هاي عبري و صهيونيستي تغيير داده‌اند ضمن آنكه به اين كار نيز اكتفا نكرده و شروطي را براي مذاكرات به اصطلاح صلح اعلام كرده‌اند.

امام جمعه مهربان عدم بازگشت آوارگان، به رسميت شناختن يهوديت رژيم جعلي صهيونيستي، خلع سلاح فلسطين و گروه‌هاي جهادي و سلب هرگونه شكايت از اقدامات وحشيانه و جنايتكارانه صهيونيست‌ها به نهادهاي قضايي بين‌المللي را از شروط يك سويه و يك جانبه صهيونيست‌ها براي ادامه جنايت‌هايشان دانست و تصريح كرد: عملكرد و سياست‌هاي آمريكا در اين ميان سياست فريبكارانه است و آمريكا با مخالفت ظاهري و فريبكارانه با شهرك‌سازي رژيم صهيونيستي، پروژه عادي‌سازي روابط اعراب با صهيونيست‌ها را دنبال مي‌كند.

خطيب جمعه مهربان با اشاره به نقشه آمريكا و خيانت‌هاي رژيم صهيونيستي همچنين حمايت برخي كشورهاي عربي كه صفت منافق شايسته آنهاست به تاثيرات بسيار عظيم حضور گسترده امت اسلامي در حمايت از قدس شريف تاكيد كرده و افزود: حضور امروز امت اسلام و سر دادن شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل، تاثيرات فوق‌العاده استراتژيك دارد و همه خفاشان شب پره را مايوس مي‌كند.

عيني در ادامه با تبريك و گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس براي دفاع از ناموس و فرهنگ، تماميت ارضي همچنين هويت ملي و ديني بود.

امام جمعه مهربان حفظ ارزش‌هاي هشت سال دفاع مقدس و استمرار ايستادگي در برابر ظلم و حاكميت فرهنگ ديني و اطاعت از ولي فقيه را از انتطارات به حق شهدا از نسل كنوني عنوان و اتحاد افراد، گروه‌ها و احزاب مختلف و پاسداري از اسلام و شناساندن آن را از ديگر انتظارات شهدا از امت بزرگ ايران اسلامي دانست.

خطيب جمعه مهربان در ادامه فرارسيدن هفته دفاع مقدس را به مقام معظم رهبري و تمام حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران، بسيجيان جان بركف، سپاهيان پرتلاش و تمام قواي مسلح تبريك گفت و به ارواح مطهر شهداي هشت سال دفاع مقدس به ويژه روح مطهر امام شهدا، حضرت امام خميني (ره) سلام و صلوات فرستاد.

 


نوشته شده در   جمعه 27 شهريور 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode