ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1388     |     کد : 4748

امام جمعه هشترود:روز قدس كليد وحدت و اقتدار امت اسلام است

امام جمعه شهرستان هشترود گفت: روز قدس كليد وحدت، غيرت و اقتدار جهان اسلام و همه كساني است كه به انسانيت و بشريت احترام مي‌گذارند...


امام جمعه شهرستان هشترود گفت: روز قدس كليد وحدت، غيرت و اقتدار جهان اسلام و همه كساني است كه به انسانيت و بشريت احترام مي‌گذارند.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحميد واعظي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر اظهار داشت: روز جهاني قدس تحكيم كننده وحدت مسلمانان جهان در برابر دشمنان به ويژه رژيم صهيونيستي است.

وي تصريح كرد: امروز روز جهاني قدس به بركت نفس قدسي امام راحل، چنان عظمتي پيدا كرده كه به محور وحدت تمام مسلمانان جهان مبدل شده است.

خطيب جمعه هشترود ابراز داشت: روز جهاني قدس، روز تبيين مظلوميت مردم ستمديده و رنج كشيده فلسطين است.

وي اقدام حضرت امام خميني (ره) در تعيين روزي به نام روز جهاني قدس را نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملت فلسطين و مسلمانان جهان براي مقابله با جنايتكاران عنوان كرد و بيان داشت: تعيين روز قدس تنها به عنوان روز دفاع از ملت فلسطين و اعلام مخالفت با حكومت غاصب رژيم صهيونيستي نيست بلكه حضرت امام راحل در پي اين دعوت اهداف ديگري را مدنظر داشته‌اند كه از آن جمله مي‌توان به نشان دادن عظمت، ابهت، همبستگي و وحدت مسلمين به جهانيان به ويژه دشمن سر سپرده اسلام اشاره كرد.

واعظي ادامه داد: روز قدس روز فرياد مسلمانان جهان عليه استكبار جهاني به سركردگي آمريكا، روز جدايي حق از باطل و روز جوش و خروش جبهه اسلام، آزادي، عدالت‌خواهي در برابر جبهه ظلم و اشغالگري و كشتار و تخريب است.

وي عنوان داشت: نظام جمهوري اسلامي اقتدار خود را از وحدت اسلامي و پشتيباني مردم در همه مقاطع گرفته و بايد اين مهم همواره حفظ شود.

امام جمعه هشترود ادامه داد: اگر چه دشمنان همه تلاش خود را براي ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي به كار گرفته‌اند اما مردم ما هوشيارند و توطئه، تفرقه و جاسوسي دشمن را محكوم به شكست مي‌دانند.

واعظي افزود: ملت ما نبايد اجازه بدهد كه دشمن نگاه چپ به كشور كند و همه زير سايه ولايت فقيه از آرمان‌هاي بلند نظام و امام راحل بايد پاسداري كنند.

خطيب جمعه هشترود در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرارسيدن هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره رشادت‌هاي رزمندگان و شهداي هشترود را گراميداشت و گفت: الگوگيري از آموزه‌هاي دفاع مقدس براي نسل جوان امروز ضروري است.

وي در ادامه با بيان اينكه دفاع مقدس يادآور عزت ملت ايران است، اظهار داشت: اين دوران حماسه در حفظ و اعتلاي نظام و حراست از مرزهاي آن برهه‌اي حساس از حيات ملت ايران است و نبايد بزرگداشت آن منحصر و محدود به يك هفته شود.

خطيب جمعه هشترود تصريح كرد: ملت ايران، عزت و عظمت خود را مرهون رشادت‌هاي شهدا، ايثارگران، جانبازان، آزادگان، بسيجيان و رزمندگان اسلام است و دوران دفاع مقدس، مقطع تاريخ‌ساز و افتخارآفريني براي امت ايران است كه هرگز نبايد به فراموشي سپرده شود.

واعظي با بيان اينكه هشت سال دفاع مقدس يادآور افتخارآميزترين و زيباترين حماسه ملت ايران در برابر استكبار جهاني است، اظهار داشت: اين مبارزات استقلال و امنيت كشور را تضمين كرد.

 


نوشته شده در   جمعه 27 شهريور 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode