ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 26 آذر 1391     |     کد : 47351

«زمانه» از امشب در شبكه 3

حسن فتحي در سريال جديد خود موضوع عشق و انتقام را از نگاهي تازه روايت مي‌كند...

حسن فتحي در سريال جديد خود موضوع عشق و انتقام را از نگاهي تازه روايت مي‌كند
«زمانه» از امشب در شبكه 3
سريال 45 قسمتي «زمانه» به كارگرداني حسن فتحي از امشب ساعت 20 و 45 دقيقه از شبكه سه پخش مي‌شود.
اين سريال را اسماعيل عفيفه تهيه كرده و حميد گودرزي، حسين محجوب، مهرانه مهين‌ترابي، پريناز ايزديار، هومن برق‌نورد، شهرام قائدي، رويا ميرعلمي، حسين مهري، آيدا فقيه‌زاده، تبسم هاشمي، فريبا متخصص، معصومه آقاجاني، ويدا جوان، صبا آقاجاني، حشمت آرميده و بهنام قرباني از بازيگران اصلي اين سريال هستند.

عفيفه تهيه‌كننده «زمانه» درباره داستان اين سريال به «جام‌جم» گفت: «زمانه» داستاني است درباره قضاوت، تاوان و بخشش. داستان آدم‌هايي كه ديگران را در معرض قضاوت قرار مي‌دهند و بايد تاوان سنگيني برايش بپردازند. وي ادامه داد: داستان «زمانه» درباره پسر جواني به نام بهزاد (حميد گودرزي) است كه عموي متمولي به نام حسام (حسين محجوب) دارد. او قرار است با دختر عموي خود ازدواج كند تا اين‌ كه رازي براي او برملا مي‌شود كه زندگي او را دچار تغييراتي مي‌كند و فاش شدن اين راز اتفاقات زيادي را براي اين خانواده رقم مي‌زند. بهزاد از ازدواج با دخترعموي خود منصرف مي‌شود و... .

وي افزود: ساسان توكلي‌فارساني تيتراژ سريال «زمانه» را ساخته است. او پيش از اين تيتراژ سريال‌هاي ميوه ممنوعه، اشك‌ها و لبخندها، در مسير زاينده‌رود و تله‌فيلم دنده معكوس را ساخته بود. فردين خلعتبري نيز آهنگسازي تيتراژ «زمانه» را براساس شعري از افشين يداللهي به‌عهده دارد.

اين تهيه‌كننده گفت: در حال حاضر در مرحله تدوين و صداگذاري هستيم و تاكنون شش قسمت از اين سريال آماده و تحويل شبكه شده است. علیرضا کاظمی‌پور، یکی از نویسندگان «زمانه» نیز به جام‌جم گفت: داستان زمانه قالبی اجتماعی دارد و ماجرا حول محور دو جوان و مسائل و رازهای آنها می‌چرخد.

وی ادامه داد: با وجود این‌که «زمانه» اولین همکاری من با دو نویسنده دیگر سریال یعنی سعید تشکری و سعید جلالی بود، اما خوشبختانه مشکلی به لحاظ همکاری با هم نداشتیم و با تفاهم بسیاری نگارش متن زمانه را انجام دادیم.

سعید جلالی، یکی دیگر از نویسندگان سریال زمانه نیز به جام‌جم گفت: قسمت‌های ابتدایی این سریال را علیرضا کاظمی‌پور و سعید تشکری نوشته‌اند و نگارش قسمت‌های پایانی آن نیز به‌عهده من و کاظمی‌پور بود.

وی ادامه داد: این سریال یک ملودرام خانوادگی است که درباره نقد انتقام نوشته شده است، این‌که چشم‌پوشي از انتقام چه تاثیر مثبتی در زندگی انسان دارد. البته نمی‌خواهم بگویم «زمانه» سریالی عاشقانه نیست، اما موضوع عشق در این سریال برجسته نیست و انتقام موضوعی است که از دیدگاه متفاوتی به آن نگاه می‌کنیم.

از عوامل توليد اين سريال مي‌توان به مدير تصويربرداري افشین احمدی، مدیر صدا: خسرو کیوانمهر، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح گریم: سیدجلال موسوی، تدوین و صداگذاری: بابک رضاخانی، طراح لباس: ژاله آنت، دستیار اول کارگردان: محمدرضا رستمی، منشی صحنه: شهره فهیمی، مدیر تدارکات: مهدی پیله‌وریان، جانشین تولید: ناصر هادیانفر، برنامه‌ریز: مجتبی خادم‌زاده و مدیر تولید: نعمت گودرزوند چگینی اشاره کرد.

اسماعيل عفیفه تاکنون تهیه‌كنندگی سریال‌هایی همچون «پس از باران»، «رسم عاشقی» و «مامور بدرقه» را به‌عهده داشته و حسن فتحی نیز تا به حال سریال‌های موفقی همچون «شب دهم»، «مدار صفر درجه» و «پهلوانان نمی‌میرند» و... را کارگردانی کرده است. سریال «زمانه» که پخش آن هر شب صورت مي‌گيرد، پس از «میوه ممنوعه» دومین کار مشترک این کارگردان و تهیه‌کننده است.


نوشته شده در   يکشنبه 26 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode