ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 23 آذر 1391     |     کد : 47229

فيلم هاي آخر هفته تلويزيون

در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه ( 23 و 24 آذر ماه ) بینندگان می توانند فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن همچون «بازجویی در کافه تهران»، «جنگجوی آواره»، «کودک مریخی»، «سپید و سیاه» و... را تماشا کنند.



جام جم آنلاين: در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه ( 23 و 24 آذر ماه ) بینندگان می توانند فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن همچون «بازجویی در کافه تهران»، «جنگجوی آواره»، «کودک مریخی»، «سپید و سیاه» و... را تماشا کنند.

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما شبکـه یک سیما برای ساعت 16روز جمعه 24 آذر ماه فیلم تلویزیونی «بازجويي در كافه تهران» به کارگردانی شاهد احمد لو و تهیه کنندگی حسين طاهري را برای پخش در نظر گرفته است.

در این فیلم با بازی هومن برق نورد، بابك كشوري و مهدي سلطاني سوستاني خواهید دید: مجيد پسر جواني كه عقب مانده ذهني است، متهم به قتل يك پير زن و خدمتكارش و همچنین دزدي جواهرات اوست، اما سرگرد كاويان نظري بر خلاف اين دارد. زيرا او قتل پيرزن را حاصل يك جنايت پيچيده مي‌داند. پس دستور آزادي مجيد را مي‌دهد تا ماجراي قتل را پيگيري كند.

شـبکه دو

انیمیشن «جنگجوی آواره » به کارگردانی آنتونیو زوررا، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 7:30 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «کودک مریخی» به کارگردانی منو میجس، محصول آمريكا پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 14:30 در قالب برنامه « سینما آفتاب » از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

فیلم تلویزیونی «سیاه و سپید» به کارگردانی و تهیه کنندگی امین امانی، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

فردوس کاویانی، محمد شهریار پناه، زهرا اسلامی، مهناز ذی حیات و سجاد منصوری در این فیلم از تولیدات سال جاری صداوسیمای مرکز کرمان بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «کارلیتوس» به کارگردانی رایان دی پالما، صبح جمعه 24 آذر ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « قبیله رنگین کمان» به کارگردانی کریستوفر آر واتسون، جمعه 24 آذر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی « قبیله رنگین کمان » محصول جمهوری چک و آمریکا است.

فیلم تلویزیونی «حس ششم» به کارگردانی کامبیز کاشفی و تهیه کنندگی علیرضا حسینی، جمعه 24 آذر ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

داستان « حس ششم » با بازی شبنم مقدمی، سولماز غنی و لطیف الله سیفی از این قرار است که: زنی به نام "طوبا" که زندانی است دچار فراموشی شده و گذشته خود را به خاطر نمی‌آورد. او که کلید حل یکی از پرونده‌های قاچاق است با نقشه ماموران پلیس از زندان آزاد می‌شود و پس از مدتی طبق پیش بینی‌های پلیس حافظه‌اش را به دست می‌آورد، اما با دیدن صحنه قتل شوهرش شوکه می‌شود، با اتومبیل تصادف می‌کند و مجددا" حافظه‌اش را از دست می‌دهد.

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی «سرنوشت دو زندگی ( قسمت اول )» به کارگردانی رومولو گایری محصول كشور ايتاليا، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « برخورد مرگبار » به کارگردانی رابرت کورتزمن محصول آمريكا، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی «مکانیک» به کارگردانی جیسون استاتام محصول آمریکا، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

قسمت دوم فیلم سینمایی «سرنوشت دو زندگی» جمعه 24 آذر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی «روز مناسب» به کارگردانی نیک استاگلیانو، محصول آمريكا جمعه 24 آذر ماه ساعت 14:30از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی «عبور از رستگاری» به کارگردانی و تهیه کنندگی احمد بندری، جمعه 24 آذر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

قصه درباره مهران (کارمند انبار یک شرکت) است که شخصی است طمع کار که مدام در حال غر زدن و انتقاد از وضعیت موجود جامعه است. او دارای خانواده خوبی است. از سوی دیگر زنش باردار است و او نگران بحث هزینه زایمان است تا اینکه...

حدیث فولادوند، آرام جعفری، محبوبه بیات و توفان مهردادیان در این فیلم بازی کرده‌اند.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی «شیوع» محصول كشور آمريكا به کارگردانی استیون سودربرگ و با بازی مت دامون و کیت وینسلت، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « کلاس برفی» به کارگردانی کلود میلر، جمعه 24 آذر ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کلیمنت ون برگ و لوک من نال کاکان در فیلم سینمایی « کلاس برفی » محصول فرانسه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی « خاکستر و خون» به کارگردانی فانی آردانت، جمعه 24 آذر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4 » از شبکه چهارسیما روی آنتن می رود.

آبراهام بلاگا ورونیت الکابتزدرفیلم سینمایی «خاکستر و خون» محصول فرانسه و رومانی بازی کرده‌اند.

شـبـکـه تـهــران

انیميشن « ماجراي دسپرو » به کارگردانی سم فل و با بازی متيو برادريك، اما واتسون، داستين هافمن و تريسي آلمن، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 13:30در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبکه تهران پخش می شود.

40 دقیقه بامداد روز جمعه 24 آذر ماه فیلم سينمايي «معماي سربازان» به کارگردانی اولگ پاگودين از شبکه تهران بازپخش می شود.

فیلم سينمايي «معماي سربازان» با بازی الکسی باراباش، سیمون بلوتسرکوسکی و دمیتری دای چوک محصول روسيه می باشد.

ساعت 13:30 روز جمعه 24 آذر ماه فیلم سینمایی « تنها در موج، کودک گمشده» به کارگردانی كالم مك كارتي، محصول ايرلند از شبکه تهران پخش می شود.

شـبـکـه شما

فیلم تلویزیونی «سایه یک شک» به کارگردانی مهدی شهسواری و تهیه کنندگی اصغر صادقی، پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

ماجرای فیلم با بازی مهدی امینی خواه، بهناز نادری، فاطمه طاهری و بهزاد رحیم خانی از جایی آغاز می شود که هنگام فیلمبرداری که سعید کارگردان و نگار همسر سعید بازیگر آن است، پریا، دختر سعید و نگار ناپدید می شود. نگار بر اثر این حادثه دچار شوک شده و به بیمارستان منتقل می شود. با ورود حمید پسر عموی نگار برای عیادت از او داستان وارد مرحله جدیدی می شود.

فیلم تلویزیونی «سایه یک شک» از تولیدات سال جاری مرکز اصفهان در ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی «روزهای شیرین» با بازی منوچهر آذر، رامسین کبریتی، بهار ارجمند، سید رضا نیاکان و سعیده عرب، جمعه 24 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: شیرین و فرهاد هر دو پزشکند. آنها در آستانه طلاقند و لجبازیهایشان با هم باعث رنج فرزندشان آرین شده است. آقاجان عموی شیرین از تهران به اهواز نزد آنها آمده است، آقاجانی که پدر خوانده شیرین هم هست که پدر و مادرش را در حادثه ای از دست داده است. شیرین و فرهاد تصمیم می گیرند در حضور آقاجان که با ازدواج آن‌ها مخالف بوده است، اختلافشان را به نوعی مخفی کرده و رفتار محترمانه ای با یکدیگر داشته باشند. در این میان آقاجان اعلام می کند که دچار تومور مغزی شده است و بیشتر از دو ماه فرصت زندگی ندارد.

فیلم تلویزیونی «روزهای شیرین» به تهیه کنندگی پروین بهارمیری توسط سعید نیاکان کارگردانی شده است.

شبکه آموزش

فیلم سینمایی « پنجاه درصـد زنـدگی» به کارگردانی جاناتان لوين، محصول آمريكا جمعه 24 آذر ماه ساعت 10:15 از شبکـه آموزش پخش می شـود.

شـبکه نمـایـش

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «آشیانه ای برای زندگی»، «بچه های کوه تاراک ( قسمت 3 )»، «قهر»، «ژان کلود ون دام»، «فروشگاه عجیب آقای مگوریوم» و «22 گلوله» پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « فرزند چهارم »، « بچه های کوه تاراک ( قسمت 4 ) »، «من ربات هستم»، «به گاتاگا خوش آمدید»، «جسارت» و «اقلیما» جمعه 24 آذر ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 23 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode