ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 آذر 1391     |     کد : 46814

راديو اينترنتي بسيج راه‌اندازي مي‌شود

معاون صداي رسانه ملي در مراسم تقدير از برنامه‌سازان حوزه دفاع مقدس گفت: ان شاء الله بتوانيم با افزودن راديو اينترنتي بسيج به مجموعه شبكه‌هاي راديويي، فعاليت‌هاي گسترده تري را در اين زمينه انجام دهيم.

معاون صداي رسانه ملي عنوان كرد: راديو اينترنتي بسيج راه‌اندازي مي‌شود
جام جم آنلاين: معاون صداي رسانه ملي در مراسم تقدير از برنامه‌سازان حوزه دفاع مقدس گفت: ان شاء الله بتوانيم با افزودن راديو اينترنتي بسيج به مجموعه شبكه‌هاي راديويي، فعاليت‌هاي گسترده تري را در اين زمينه انجام دهيم.
به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاين به نقل از روابط عمومي صدا، مراسم تقدير از برنامه‌سازان برترحوزه دفاع مقدس با حضور دكتر محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي، سردار علي فضلي، جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين، دكتر علي اصغر جعفري، مشاور رئيس سازمان و رئيس مركز بسيج رسانه ملي و جمعي از مديران و برنامه سازان راديو در سالن آمفي تئاتر ساختمان شهداي راديو برگزار شد.

در ابتداي اين نشست رئيس مركز بسيج رسانه ملي ضمن گراميداشت ماه محرم، هفته بسيج و ياد و خاطره 11 شهيد حوزه راديو گفت: راديو يكي از معاونت‌هاي بسيار ارزشمند صدا و سيما است كه علاوه بر فعاليت‌هاي تخصصي در حوزه خود، در مسائل ارزشي مثل دفاع مقدس و بسيج اهتمام ويژه‌اي دارد.

جعفري با اشاره به وقوع تحولات اخيري كه در راستاي مأموريت جديد بسيج رسانه ملي تعريف شده است، يادآور شد: طبق هماهنگي‌هاي صورت گرفته و با توجه به ظرفيت‌هاي ايجاد شده در معاونت صدا، پايگاه بسيج راديو به حوزه بسيج ارتقاء يافته است.

وي در تشريح سه مأموريت پيش بيني شده براي حوزه بسيج راديو اظهار كرد: بهره گيري از ظرفيت آنتن و شبكه‌هاي مختلف راديويي، كادر سازي و تربيت نيروي انساني و استفاده از نيروهاي خوش فكر و توانمند و كمك به مديريت مجموعه در توليدات ويژه و خاص همچون آثار نمايشي فاخر، مهم ترين مأموريت‌هاي حوزه بسيج راديو است.

رئيس مركز بسيج رسانه ملي با اشاره به تغيير صحنه جنگ در شرايط كنوني عنوان كرد: دشمن در شرايط فعلي با استفاده از همه ظرفيت و امكانات خود در حال بهره‌گيري از فرصت‌ها است و لازمه پيروزي ما در مقابل آنها اين است كه يك گام جلوتر بوده و يك دست برتر نسبت به دشمن داشته باشيم.

وي در ادامه به وجود پيچيدگي در ميدان جنگ با دشمنان اشاره كرد و افزود: توليد برنامه‌هاي مرتبط با دفاع مقدس، جنگ نرم و ديگر حوزه‌هاي مرتبط مي‌تواند ما را از اين پيچيدگي‌ها مطلع نموده تا بتوانيم متناب با آنها برنامه ريزي كنيم.

جعفري همچنين به شكل‌گيري قرارگاه رسانه‌اي راهيان نور، قرارگاه مبارزه با تمهيدات نرم دشمن، قرارگاه سايبري و فرماندهي سايبر و فعاليت‌هاي حوزه‌هاي راديويي و تلويزيوني بسيج رسانه ملي اشاره كرد و از راه اندازي دو بخش جنگ نرم و مطالعات جنگ نرم و مطالعات علمي، پژوهشي در آينده نزديك خبر داد.

رئيس مركز بسيج رسانه ملي به رونمايي از دو سايت اخوه، (سايت خبري جهان اسلام) و تلويزيون اينترنتي بسيج اشاره كرد و ابراز اميدواري كرد كه راديو اينترنتي بسيج نيز راه‌اندازي شود.

صدور كارت بسيج رسانه ملي با نام و آرم بسيج سازمان صدا و سيما و رونمايي از سامانه يكپارچه پرسنلي بسيج از ديگر اقدامات بسيج سازمان صدا و سيما بود كه رئيس مركز بسيج رسانه ملي به آنها اشاره كرد.

در ادامه اين نشست از 10 اثر نمايشي توليد شده با مشاركت مركز بسيج رسانه ملي و مركز هنرهاي نمايشي كه در معاونت صداي رسانه ملي و با محوريت پاسداشت فرهنگ ايثار و شهادت توليد شده بود، رونمايي شد.

سردار علي فضلي، جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين نيز در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداء به ويژه شهداي رسانه ملي خطاب به برنامه سازان راديوگفت: قطعاٌ زبان از گفتن عظمت كار شما قاصر است و ان شاء الله كار و عمل شما مورد قبول خداوند قرار گيرد.

وي با اشاره به بازديد از حوزه‌هاي توليد، جنگ نرم، سايبر و فني بسيج رسانه ملي افزود: مأموريت‌هاي مختلفي كه شما در حوزه‌هاي مختلفي چون اقدامات دشمن و در توليد صدا و سيما عهده دار شديد، بسيار ارزشمند و فاخر است و دلتي را به جريان و حركت وا مي‌دارد.

فضلي از دفاع مقدس به عنوان يك گنجينه انسان‌ساز و تاريخ‌ساز ياد كرد و در پايان براي همه كاركنان و برنامه‌سازان راديو كه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند آرزوي موفقيت و بهروزي كرد.

در ادامه صوفي، معاون صداي رسانه ملي در سخنان كوتاهي ضمن قدراني از حضور جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جمع برنامه سازان راديو گفت: سردار فضلي الگويي از تقوا، اخلاص، صداقت، رادمردي است و در زمره شهداي زنده قرار دارند كه بايد الگوي ما براي تشخيص راه باشند.

وي همچنين از رئيس مركز بسيج رسانه ملي نيز قدراني نموده و با اشاره به درخواست ايشان مبني بر راه اندازي راديو اينترنتي بسيج افزود: ان شاء الله بتوانيم با افزودن راديو اينترنتي بسيج به مجموعه شبكه‌هاي راديويي، فعاليت‌هاي گسترده تري را در اين زمينه انجام دهيم.

صوفي در پايان از اهتمام مديران و برنامه سازان شبكه‌هاي راديويي در توليد برنامه‌هاي دفاع مقدس قدراني كرد.

ارائه گزارش عملكرد معاونت صداي رسانه ملي در ايام هفته دفاع مقدس و توليدات آثار فاخر و برتر در حوزه پاسداشت فرهنگ ايثار و شهادت توسط مدير كل طرح، برنامه و نظارت، قرائت بيانيه هيات داوران و قدراني از برنامه سازان برتر حوزه دفاع مقدس از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم بود.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode