ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 آذر 1391     |     کد : 46277

آیت الله شبستری: مسئولان قوای سه گانه در همه حال پیرو رهبری هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: برخلاف آرزوی دشمنان نظام و همچنین رسانه های بیگانه ، مسئولان قوای سه گانه در همه حال پیرو رهبری هستند.

  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: برخلاف آرزوی دشمنان نظام و همچنین رسانه های بیگانه ، مسئولان قوای سه گانه در همه حال پیرو رهبری هستند.
به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: حفظ وحدت در جامعه به ویژه بین قوای سه گانه ، امر بسیار ضروری است که با حفظ این وحدت ، خواست دشمنان نظام مبنی بر ایجاد التهاب در جامعه تحقق نخواهد یافت.

وی در خصوص مسئله لغو طرح پرسش نمایندگان مجلس از رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص از نمایندگان مجلس خواستند طرح پرش از رئیس جمهوری را لغو کنند که خوشبختانه نمایندگان مجلس هم به خواسته ایشان لبیک گفته و نشان دادند همواره پیرو خط رهبری هستند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: دشمنان اسلام هرگز نخواهد توانست بین اعضای نظام جمهوری اسلامی اختلاف بیاندازند.

وی در خصوص مقاومت و پیروزی غزه در جنگ هشت روزه اظهار کرد: مردم غزه توانستند در طول هشت روز رژیم صهیونیستی را به زانو انداخته و این رژیم را وادار به عقب نشینی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه افزود: این حمله رژیم صهونیستی به منظور مهارکردن بیداری اسلامی در منطقه و جلوگیری از پیشرفت حمایت فلسطین از سوریه و فشار به جمهوری اسلامی ایران بود تا زود با آمریکا مذاکرده کند.

وی این شکست هشت روزه را هشداری به رژیم آمریکا و رژیم اشغالگر قدس دانست و گفت: آمریکا باید تصور اینکه بتواند یک وجب از خاک ایران را تصرف کند ، از سر بیرون کند چراکه کشور جمهوری اسلامی ایران تولید کننده اصلی موشک های دوربرد و سازنده هواپیماهای بدون سرنشین در منطقه است.

آیت الله شبستری در بخشی از سخنان خود به متقارن شدن هفته بسیج با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) اشاره کرد و گفت: بسیج افتخار دارد که همواره پیرو مکتب عاشورا بوده و است.

وی افزود: فرهنگ بسیجی ، فرهنگ ایثار و حراست از ارزش های اسلامی و پا در رکاب بودن در تمامی عرصه هاست.

نماینده ولی فقیه با اشاره به فعالیت های موثر بسیج در عرصه های سازندگی و فرهنگی گفت: بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس در کنار نیروهای ارتشی و سپاهی ، حماسه آفریدند و همچنین در عرصه های سازندگی و فرهنگی نیز خدمات شایسته ای در مساجد ، ادارات و دانشگاه داشته اند.


نوشته شده در   جمعه 3 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode